Vi söker en Operativ inköpare/Orderkoordinator

Vi söker en Operativ inköpare/Orderkoordinator

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vår globala kund söker nu en operativ inköpare/Orderkoordinator. Vår kund erbjuder dig ett roligt arbete tillsammans med trevliga kollegor.

Tillträde 1 september 2021 med möjlighet till anställning hos kund. Tjänsten är på heltid och är belägen norr om Stockholm.

Detta är till en början ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, betald semester, friskvårdsbidrag samt tjänstepension.

Arbetsuppgifter:
Som operativ inköpare/Orderkoordinator kommer du att ingå i ett inköpsteam. Dina främsta arbetsuppgift kommer att handla om att ansvara för inköp av produkter. Du kommer även att driva inköpsfrågor både internt och externt.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Operativt inköp
- Leveransbevakning.
- Driva inköpsfrågor internt och externt.
- Driva frågor intern och externt gällande kundorder.



Din bakgrund:
Vi söker dig som har relevant erfarenhet avseende order och inköp. Vi ser att du har relevant högskoleutbildning inom inköp och logistik eller motsvarande. Datorvana samt systemvana är ett krav, SAP och Excel ses som meriterande. Du ska ha goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du serviceinriktad och kan arbeta självständigt. Du trivs med att ha många kontaktytor som med leverantörer, säljare och inköpsteamet. Du är noggrann, driven, prestigelös, flexibel och har möjlighet att ha flera pågående tidskritiska aktiviteter samtidigt. Det är viktigt att du har ett analytiskt, logistiskt synsätt. Du är också driven, kommunikativ och får saker gjorda. Vi ser att du är en teamplayer för att passa in i gruppen.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!


Om oss:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024

INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024

Indköpare

23 april 2024