Vill du arbeta som inköpare/inköpsassistent i Karlstad

Arbetsbeskrivning

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en driven inköpare/inköpsassistent. Du kommer att vara anställd av Manpower och uthyrd till kund, detta uppdrag startar omgående och förväntas pågå under 6 månader. Uppdraget är på heltid. I denna tjänst kommer du att arbeta med generellt operativt inköpsarbete samt fungera som assistent till inköpsavdelningen. Du kommer tillhöra ekonomienheten som med cirka 25 stycken medarbetare fungerar som en administrativ enhet som stödjer och styr verksamheten. I arbetsuppgifterna förekommer avtalsarbete med direktupphandlingar, avropshantering, arbete och support i Agresso, samt övriga administrativa uppgifter. Egenskaper såsom noggrannhet och organisation kommer väl till hands i denna tjänst. Har du tidigare erfarenhet från upphandling samt avtalsarbete är detta meriterande.



Vi söker dig som…

- Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet

- Erfarenhet av liknade arbete såsom inköpsarbete, offert- och avtalshantering

- Läsa och tolka avtal

- Goda administrativa kunskaper och van dataanvändare, du utrycker dig väl i tal och skrift, såväl svenska som engelska

- Noggrann med god samarbetsförmåga och stresstålig

Stor vikt kommer att läggas vid konsultens personliga egenskaper och personliga lämplighet

för arbetsuppgifterna.



Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera den korta ansökningstiden! Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta konsultchef Sofie Petersson på 054-221885 el. Välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB GISLAVED
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 9 februari 2017

Liknande jobb


Administratör till kund i Täby

Administratör till kund i Täby

20 april 2021

20 april 2021