Vill du arbeta som kundtjänstmedarbetare på deltid?

Vill du arbeta som kundtjänstmedarbetare på deltid?

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att arbeta deltid inom administration och kundtjänst? För kunds räkning söker vi en kundtjänstmedarbetare med administrativ erfarenhet.

Om företaget
Kunden tillverkar kosttillskott och värnar om god hälsa och välmående hos sina konsumenter. De har sitt huvudkontor beläget i Norrköping.

Dina arbetsuppgifter
Arbetet inom kundtjänst innebär att du ansvarar för att ta emot och hantera inkommande samtal och mejl från kunder och återförsäljare. Du arbetar administrativt i olika system, mestadels i Super Office. I arbetet kan det även förekomma viss fakturahantering.

Du kommer ingå i ett team med härliga och kompetenta kollegor. I samverkan med dina medarbetare säkerställer du hög kvalitet genom god kundservice. Kontoret är beläget i centrala Norrköping.
Tjänsten är på deltid.


Din profil
För att trivas i roller tror vi att du är en driven och strukturerad, gärna med tidigare erfarenhet av en administrativ roll eller kundtjänst. Precis som dina kollegor är du en lagspelare som sprider positiv energi och bidrar till ett härligt arbetsklimat. Ett intresse för hälsa och kosttillskott är meriterande.

Som person är du mån om att serva och assistera på bästa sätt oavsett om du har kontakt med en kund, återförsäljare eller kollega. Vi ser därför att du trivs med sociala kontakter och att samarbeta tillsammans med andra.
Vi letar efter dig som tidigare har jobbat inom exempelvis kundtjänst, kundservice, eller som ordermottagare. Det viktigaste är att du är serviceminded och tycker om att serva kunden. Vidare har du god vana av att arbeta i olika datorsystem där Super Office är meriterande.


Ansökningsförfarande
Du är välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev på skill.se så snart som möjligt. Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lindquist, johanna.lindquist@skill.se eller 011-19 94 69.

Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2021
  • Ansök senast: 25 mars 2021

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024

Deltidsjobb inom kundservice

Deltidsjobb inom kundservice

15 april 2024

Kundservice

Kundservice

19 april 2024