Vill du jobba med service över telefon i Stockholm?

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu nya medarbetare till vår vitvarukund där vi ger rådgivning och service till befintliga kunder. 
 
Du kommer att boka tider för servicebesök utifrån kundens behov. Över telefon ska du på ett professionellt sätt kunna vägleda kunder till en lösning med aktuellt regelverk samt ha kännedom om vart du ska kunna leta efter lösningar på problem du kan stöta på. 
 
Som person bör du vara positiv, social, snabblärd, engagerad samt motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål. Du ska aktivt sträva efter en utveckling av dina resultat. 
 
Service och kundfokus är viktiga parametrar och du skall vara lyhörd för kundens behov och se kundens problem som en utmaning. Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av resultatfokus. Vårt högsta och viktigaste mål med arbetet är nöjda kunder. Arbetet som Contact centermedarbetare innebär en stor variation då bearbetning av befintliga kunder ingår i dina arbetsuppgifter. Du kommer att ta både svenska och norska samtal. 
 
Grundläggande kompetenskrav  Betyg i svenska och engelska A  Gärna arbetslivserfarenhet från serviceyrket, ex butiksbiträde  Grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt erfarenhet att använda Internet 
 
Vi ställer höga krav på följande kompetenser:  Inlärningsförmåga  Resultatinriktad  Anpassningsförmåga  Kundinriktning  Meriterande är om du har goda kunskaper i det norska språket, tal och skrift 
 
Vad erbjuder vi? 
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching.  
Goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär.  
Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat! 
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail. Det är viktigt att du gör testet för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen. 
 
Skicka in din ansökan omgående då tjänsten skall starta den 5:e decemberr, intervjuer sker löpande. 


Webhelps Värdeord 
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. 
 
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund. 
 
Webhelps löfte till dig 
Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer ha roligt, bli utmanad och få uppskattning. 
 
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara; 
 
Fun & Social 
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder. 
 
Learning & Growing 
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker. 
 
Challenges & Recognition 
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer. 
 
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. 
 
Om jobbet 
 
Region 
Stockholm 
 
Arbetstid / Varaktighet 
Deltidsanställning, 832-anställning
Öppettider är måndag - Fredag 07:30-20:00. 
 
Startdatum för tjänsten: 2016-12-05
 
Lön / Förmåner 
Enligt kollektivavtal 
Friskvårdsbidrag 
Massagebidrag

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic
  • 10 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt kollektivavtal
  • Vardagar 07:30-20:00 Deltid, 832-anställning
  • Publicerat: 22 november 2016

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb


1 december 2020