OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AllTele söker dig som vill jobba inom vår tekniska support för företagskunder under sommaren 2014
Vi söker dig som är driven, social, lyhörd och självgående. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna - både i praktiken och i teorin, och kan arbeta självständigt och tillsammans för att lösa de problem som dyker upp. Du måste vara strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att bestå i att ta emot samtal/ärenden från kunder och hjälpa dem att lösa tekniska frågor. Placeringsort är Skellefteå.
Dina kvalifikationer och personliga egenskaper:
• gärna erfarenhet av kundservice och support inom telekom, t ex felsökning av nättjänster såsom internet, telefonväxlar, mobiltelefoni och molnväxlar
• ett tekniskt intresse och grundläggande datakunskaper
• god kundservice och ett korrekt bemötande gentemot våra kunder är en självklarhet.
• mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Tycker du detta låter intressant? Då är du välkommen att registrera din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande.
Om AllTele
AllTele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget är utmanaren på den svenska tele- och bredbandsmarknaden med en omsättning på ca 1.1 miljard SEK.
AllTele erbjuder fast och mobil telefoni, bredband, TV och molnbaserade växellösningar till privatkunder och företag i hela Sverige. Allt paketerat och levererat med fokus på enkelhet, bästa service och funktion.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jessica Parenmark, Teamledare
+46851781002
Patrick Lidén, Teamledare
+46906953202
Elin Palmebjörk, Teamledare
+46906953206
Mikael Åhl, Teamledare
+46906953203
Niklas Lydahl, Sales Manager
+46851781037
Björn Andersson, Teamledare
+46851781022
Elena Brandter, Chef Billing och Revenue assurance
+46851781043
Michael Ohlsson, Team Chef Teknisk Support
michael.ohlsson@alltele.se
Agneta Duvenius, HR-chef
+46 8 51781057
Mikael Peterson, CTO
+46 90 695 32 01