OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobba med kundservice och marknad på vår norska avdelning, adlibris.com i Stockholm Adlibris internetbokhandel har funnits sedan 1997.Vi säljer 30 000 böcker per dag och är verksamma i Norden.Vi har sålt böcker i Norge sedan april 2007 och i år tredubblar vi försäljningen!Nu söker vi en person med norskt ursprung och norska som modersmål och som även kan svenska flytande, både i tal och skrift, till vår norska avdelning.Kontoret ligger på Sveavägen i centrala Stockholm. Beskrivning av tjänsten: Kundservice på 50% - Svara på frågor från våra kunder på mail och telefon - Kontrollera ordrar och vissa inköp - Kontakt med samarbetspartners och förlag Marknad- och butiksassistent på 50% - Assistera nätredaktör vid publicering av kampanjer och annat innehåll på hemsidan.- Assistera i samband med olika inköp - Delta i projekt och vid utveckling av sajten samt verksamheten - Kontaktperson och koordinator för tanum.no i Oslo - Uppföljning i form av statistik, rapporter, informationsinhämtning - Viss översättning I och med att tempot ofta är högt och arbetsuppgifterna varierar ställs det höga krav på flexibilitet och anpassningsförmåga, men även noggrannhet.Som vårt ansikte utåt är det också viktigt att du värdesätter god service lika mycket som vi gör och att du är glad och positiv.Arbetet kräver både initiativförmåga och tåga! Vi tror att du är en person som har lätt att samarbeta med andra, och att du är van vid att arbeta med hjälp av dator.Kunskaper i Adobe-programmen är en fördel.Vi förutsätter att du är intresserad av böcker och att du har erfarenhet från något serviceyrke. samt ditt namn i ämnesraden. Vi vill ha din ansökan senast 2010-05-23.