Kontraktsadministratör till Boliden i centrala Stockholm

Kontraktsadministratör till Boliden i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Boliden i Stockholm söker en noggrann och strukturerad Kontraktsadministratör med stor förmåga att lösa problem. Jobbet innebär såväl en chans att få ovärderlig arbetslivserfarenhet som en möjlighet att få arbeta på en stimulerande arbetsplats tillsammans med trevliga kollegor! Låter det här rätt för dig? Sök jobbet idag! 

Den här rekryteringen är ett samarbete mellan Boliden och KFX HR-partner. Du kommer att bli anställd hos Boliden.  

Om företaget
Boliden är ett högteknologiskt metallföretag som har egna gruvor och smältverk. Boliden arbetar på lång sikt med att garantera samhällets leverans av bas- och ädelmetaller genom gruvdrift av malm (mineraler) och produktion och leverans av högkvalitativa metaller till industrin.


Arbetsuppgifter
I rollen som Kontraktsadministratör kommer du att lära dig mycket om Bolidens verksamhet och hur branschen fungerar i stort. Ditt huvudområde kommer att vara administration och det dagliga arbetet går främst ut på att ha kundkontakt, hantera kundrodrar och sköta uppföljningen av leveranser. Du kommer dessutom att arbeta med fakturering och bokslutsarbete.

Kvalifikationer
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med administration, fakturering och bokföring. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vi tror att du har en universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande samt att du är noggrann, strukturerad och gillar att arbeta med siffror.

För att lyckas i rollen som kontraktsadministratör hos Boliden ser vi att du har goda kunskaper i Excel samt att du pratar och skriver engelska obehindrat.


Övrigt
I den här rekryteringen samarbetar Boliden med KFX HR-partner och du kommer att bli anställd hos Boliden. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Olivia Agné via e-post: rekrytering.stockholm@kfx.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 januari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


8 maj 2024

Office Administrator – Konsultuppdrag 50%

Office Administrator – Konsultuppdrag 50%

8 maj 2024