OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att kontakta befintliga eller tidigare kunder via telefon med olika mervärdeserbjudanden och i winback-syfte. Du kommer att arbeta mot högt uppsatta mål och med stort eget ansvar.
Som säljande kundtjänstmedarbetare så kommer du ingå i vår kundtjänstavdelning bestående av 12 personer.
Erfarenhet/kvalifikationer
Det finns inga krav på att du ska vara en expert inom sälj- och försäkringsbranschen då vi ser till att ge dig de utbildningar du behöver för att lyckas. Däremot handlar det om vilken inställning du har och hur stor din vilja är. Allra strävar alltid efter en hög servicenivå och därför är det viktigt att du brinner för att hjälpa människor. Det är meriterande om du har erfarenhet av försäljning eller kundtjänstarbete och om du är idrottare då tävlingsinstinkten kan vara en avgörande och framåtdrivande faktor som bidrar till att du lyckas in din roll. Tidigare erfarenhet av winback eller anti-churn är mycket meriterande.
Personlighet
* Mål- och resultatinriktad
* Tävlingsinriktad
* Öppen för nya erfarenheter
* Har lätt för att ta till dig nya kunskaper
* Hög servicekänsla
Känner du att det här är en miljö du kan spela en avgörande roll i, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi kommer att tillsätta tjänsten snarast och intervjuer kommer att ske löpande.
Tillträde: Snarast
Placering: Stockholm, Sveavägen 24-26
Lön: Fast lön + provision
Arbetstider: Måndag - Fredag 09.00-17:00
Om du har ytterligare frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta Kundtjänstchef Christian Pettersson på tfnr: 070-789 06 49.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Jonatan Fre