OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Webhelp söker nu drivna säljare till Canal Digital i Göteborg.
Första tiden hos Webhelp
Under de första två veckorna som anställd hos Webhelp får du ta del av en introduktionsutbildning som syftar till att ge dig en större insikt i det framtida arbetet. Du kommer bland annat utbildas i de olika system vi använder, lära dig söka information samt få mer kunskap om kundbemötande. Den andra veckan på utbildningen består av medlyssning och mentorskap från kollegor för att du ska känna dig trygg och väl förberedd inför kundkontakten. Du kommer även lära känna dina kollegor bättre under utbildningen.
Arbetsuppgifter
När utbildningen är genomförd har du en bred kunskap om våra tjänster, uppgraderingar och tillvalspaket, det är nu du ska börja ringa ut till kunderna. Vi ringer ut till våra befintliga kunder, lyssnar till deras behov och erbjuder förbättringar av deras tjänster. Ditt engagemang och kundbemötande är en avgörande faktor för en lyckad dialog med kunden. Vi strävar hela tiden efter att ha roligt på arbetet, du har alltid kollegor och ledare nära till hands som ger dig de bästa förutsättningarna för att lyckas och trivas på arbetet.
Utvecklingsmöjligheter
Om du visar stort engagemang och goda resultat på arbetet finns det gott om utvecklingsmöjligheter. Då uppdraget hela tiden växer, skapas hela tiden nya möjligheter för att hantera nya kunder, med detta följer även mer ansvar. När du har samlat på dig mer erfarenhet och ständgt visar vad du går för finns det även goda möjligheter att befodras inom företaget. Webhelp ser efter sina egna och rekryterar i första hand internt till ledarroller.
Stämningen på kontoret
Stämningen på kontoret är alltid energifylld, både kollegor och ledare arbetar ständigt för att göra det lilla extra för varandra. Vi har ofta säljtävlingar och team-aktiviteter för att stärka gemenskapen sinsemellan. Det är viktigt för oss att du trivs på din arbetsplats.
”Ett stort plus jag upplevt är att när jag kommer till kontoret är både mina kollegor och ledare väldigt målmedvetna och samtidigt helt prestigelösa i kommunikationen sinsemellan, ingen är sämre än någon annan och när det går bra, går det bra för alla” – Fredrik, Säljare Canal Digital
Arbetstider
Arbetstiderna är förlagda måndag-torsdag mellan 12.00-21.00, fredag 12.00-18.00 och schemat läggs månadsvis. Det finns goda möjligheter till att byta pass eller vara med och påverka dina egna arbetstider.
Är det dig vi söker?
Vi ser att du som söker tjänsten är lyhörd, kommunikativ och orädd. Du ska ha kundens bästa i åtanke genom hela interaktionen. Vi ser även att du strävar efter uppsatta mål och att alltid göra bättre ifrån dig, vidare ser du personlig utveckling som en rolig utmaning.
Du ska ha avslutad gymnasieutbildning och godkänt betyg i svenska och engelska.
Om jobbet
Region
Göteborg
Arbetstid/varaktighet
Deltidsanställning/timanställning
Utbildning
Din anställning inleds med en två veckors utbildning, under utbildningen är arbetstiderna förlagda vardagar 8.00-17.00.
Lön/förmåner
- Lön enligt kollektivavtal
- Obegränsad provisionsmodell
- Säljpriser
- Friskvårdsbidrag
- Massagebidrag
Vid frågor angående tjänsten kontaktar du:
Josefin Hammarbäck
Epost: josefin.hammarback@nordic.webhelp.com
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson
Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000