Office Manager till Kreate!

Office Manager till Kreate!

Arbetsbeskrivning

Kreate är en framstående entreprenör inom tung anläggning och bergbyggnation, känt för att leverera stora och komplexa projekt runt om i Sverige. Med en stark tillväxtambition framöver söker vi nu en engagerad Office Manager till deras kontor i Årsta!

OM TJÄNSTEN
Som Office Manager kommer du ha en bred roll där du är ansvarig för att lösa både praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Du kommer vara ytterst ansvarig för kontoret där 6-10 medarbetare arbetar från tid till annan. Du kommer i rollen främst se till kontorets drift och företagets diverse praktiska uppgifter, därutöver kommer du stötta i administrativa arbetsuppgifter såsom bilparken, tidredovisning, leverantörsfakturor, kundfakturor och ut- och inbetalningar. För att trivas i tjänsten krävs det att du är prestigelös och gillar att ta ansvar för arbetsuppgifter högt som lågt.

Du erbjuds:

Tjänsten som Office Manager är inledningsvis ett konsultuppdrag via Academic Work med ambition till överrekrytering förutsatt att samtliga parter är nöjda. Kreate drivs av deras värderingar: hederlighet, företagsamhet, mänsklighet och enkelhet. Här får du möjlighet att utmana dig själv, ta ansvar samt påverka din karriär. Som medarbetare hos Kreate erbjuds du kontinuerlig utbildning och möjligheter till vidareutveckling.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera allmänna administrativa uppgifter som att besvara telefonsamtal, hantera e-postkorrespondens, posthantering, arkivering och dokumenthantering.
* Beställa kontorsmaterial, onboarda nya medarbetare, välkomna besökare i receptionen
* Säkerhetställa att kontorsmiljön är trivsam för alla anställda genom att exempelvis se till att det finns kaffe, att kontoret ser inbjudande ut, etc
* Hantera fakturor och utlägg, granska tidrapporter, öppna nya leverantörer, kontera fakturor i Fortnox
* Vara kontaktperson för kunder och leverantörer när det gäller administrativa frågor
* Ansvara för att sociala medier och hemsida hålls uppdaterade
* Effektivisera processer kopplat till kontoret och verksamheten


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieexamen med inriktning ekonomi
- Har arbetat i en serviceinriktad roll tidigare
- Har erfarenhet av att arbeta administrativt
- Har goda kunskaper i både engelska och svenska då bägge språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande roll tidigare
I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Initativtagande
- Serviceinrikad
- Självgående

Som Office Manager blir du en nyckelperson på Kreates kontor. För att trivas i rollen krävs det att du har en förmåga att organisera, ta ansvar och arbeta självständigt. Vidare är du lyhörd, kommunikativ och har en proaktiv och prestigelös inställning.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2024
  • Ansök senast: 14 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


13 april 2024

Office Coordinator

Office Coordinator

28 mars 2024

Front Office Manager

Front Office Manager

13 mars 2024