OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se
Som säljare kommer du att via telefon bemöta och hjälpa Viasats alla kunder och vara deras representant i den viktiga dialogen. Du kommer att arbeta för att upprätthålla deras starka varumärke, där företagets mål är att alltid ligga i framkant när det gäller underhållning, teknik och utveckling inom sitt område.
Arbetsuppgifterna består bland annat i att:
• Besvara frågor om kundens tekniska lösning, abonnemang eller faktura.
• Aktivt driva varje samtal mot försäljning.
• Ställa frågor och vara lyhörd för svaren.
Kvalifikationer
Du har:
• Godkänt gymnasiebetyg i engelska och svenska A – vi önskar att du tar med betygen till intervjun.
• God datorvana
• Bra verbal förmåga
• Din svenska och engelska, såväl verbal som skriftlig, är bra
• Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande
Vad erbjuder vi?
• Som medarbetare hos GoExcellent får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching.
• Goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär.
• Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till GoExcellents positiva arbetsklimat!
• Friskvårdsbidrag
• Massagebidrag
• Fri frukt och kaffe
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.
För att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen måste du ha gjort testet.
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande.
Sökord: Försäljare, Innesäljare, Kundtjänst, Sälj, Viasat, Media
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Malmer
Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson
Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist
Josephine Olsson
Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson
Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000