Sökess!! Kontorsassistent till internationell kund i Finspång!

Sökess!! Kontorsassistent till internationell kund i Finspång!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administration och kontorsarbete? Vill du arbeta med härliga kollegor inom en av världens mest exklusiva arbetsgivare? Då erbjuds du nu höstens möjlighet!

Vi söker nu en Kontorsassistent, åt en internationell kund baserad i Finspång!

Om uppdraget
I rollen som Kontorsassistent kommer dina arbetsuppgifter och ansvarsområden kretsa kring allt från att hantera och skanna ritningar och bildkort, till materialbeställningar och ekonomisk balansräkning. Du kommer få en väldigt varierande arbetsdag! Arbetsplatsen är organisationens printshop, placerad i en produktionslokal och tunga lyft kan förekomma, främst av kartonger med kontorsmateriel.

Arbetsuppgifter (främst men inte uteslutande):
• Utskrift, kopiering och scanning av ritningar samt bildkort
• Laminering
• Materialbeställningar
• Lagerhållning
• Ekonomisk balansräkning.

Om företaget
Organisationen är ett ledande globalt företag inom teknik, och erbjuder kvalitet, innovation och teknikkompetens i framkant. Organisationen omsätter globalt cirka 75 miljarder euro, i Sverige ca 1,4 miljarder Euro.
Vid driftenheten i Finspång och Trollhättan, arbetar idag ca 2000 anställda och verksamheten 6 miljarder kronor. Kärnan i verksamheten är utveckling, konstruktion och produktion sa/mt försäljning av gas- och ångturbiner.

Om dig
I grund är den vi söker en talang med handlingskraft och driv, som även besitter en stor mängd tålamod. Du vet att den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Vad som däremot egentligen kännetecknar dig, är din talang för att ge god service. Om dina vänner får beskriva dig med enbart ett ord, så skulle de alla välja att beskriva dig som "serviceinriktad". Vidare är du även van vid att hålla i gång flera projekt samtidigt, många bollar i luften är vardag för dig, inte ens längre en utmaning. På tal om utmaning, utmaningar är något som sporrar dig, inte minst tekniska sådana.

Kvalifikationer:
• Minimum gymnasiekompetens
• Flytande i svenska och engelska (tal och skrift)
• God hand med datorer och teknisk utrustning
• Du har mycket goda kunskaper i Adobe Acrobat DC och MS Office
• Du har goda kunskaper av dokumenthantering

Meriterande:
• Kunskaper i systemen PLM och SAP
• Arbetslivserfarenhet inom liknande område

Villkor
Under uppdraget kommer du vara en del av vår kunds driftenhet anställd som konsult via Adecco, med goda möjligheter till förlängning.
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, visstid (12mån)
Ort: Finspång
Lön: Enligt överenskommelse
Urval: Sker löpande

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Robin Hermansson, robin.hermansson@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 29 oktober 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


15 maj 2024

Office assistant

Office assistant

15 maj 2024

Site Administrator - Eskilstuna

Site Administrator - Eskilstuna

10 maj 2024

17 april 2024