OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort beskrivning av företaget:
CapTech Distribution AB är en av Västsveriges största distributörer av datorkomponenter, -tillbehör, AV-produkter, samt film och konsolspel. Vi är cirka 130 anställda med bas i Göteborg och kontor i Stockholm, Helsingborg och Umeå.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
* Svara i vår återförsäljarsupport och ge svar på diverse tekniska frågor kring våra produkter.
* Svara i vår slutkundssupport och ge användarhjälp på hårdvarunivå för de kunder som har problem med datorer vi har monterat och levererat.
* Hantera samma uppgifter som ovan, fast i mailform.
* Godkänna retur-förfrågningar från återförsäljare.
* Hjälpa till med övriga på avdelningen vanligt förekommande arbetsuppgifter, så som leverantörsreturer, hantering av fraktskador, uppföljning till kund i deras returärenden med mera.
Du kommer ingå i ett härligt gäng på vår serviceavdelning där alla hjälper alla, men det är samtidigt viktigt att du klarar av att ta ansvar för din egen arbetstid och att dina uppgifter bli avklarade.
Beskrivning av kvalifikationer:
* Tidigare erfarenhet av telefonsupport är ett krav.
* Att kunna uttrycka sig väl i tal och skrift är också ett krav, där du måste behärska både engelska och svenska.
* Kan du dessutom något av de nordiska språken (danska/norska företrädesvis) är detta ett plus.
* Tidigare erfarenhet av RMA/servicehantering av datorkomponenter/-tillbehör är också ett plus.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Lagerchef Pouya Misaghi
Arbetsledare Anders Fredriksson
Arbetsledare inleverans Peyman Misaghi
031-450400
031-450400
Arbetsledare Pouya Misaghi