Tv-planerare sökes till SBS Discovery

Arbetsbeskrivning

Om kunden / About the Client

SBS Discovery TV är Sveriges tredje största kommersiella Tv-hus och når 4,3 miljoner tittare varje vecka. SBS Discovery TV representerar i Sverige tv-kanalerna Kanal 5, Kanal 9, Kanal 11, Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Discovery World, Discovery HD Showcase och Animal Planet HD, samt onlineplattformarna Kanal5Play, Kanal9Play och Kanal11play. Läs gärna mer på www.sbsdiscovery.se

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som Tv-planerare har du ansvar för våra annonsörers och mediebyråers reklamkampanjer genom att bekräfta, boka och planera samt följa upp reklamkampanjer. Du samordnar alla inblandade parter och håller kunder och säljare informerade om kampanjstatus, annonspriser och programtablåer. I rollen ingår också att fungera som kontaktperson gentemot mediebyråer och support till försäljningen.
Du har daglig kontakt med mediebyråer samt med en rad interna avdelningar såsom Traffic, Försäljning och Programplanering.


Din profil / Your profile

Du som söker måste vara sifferorienterad och ha en god administrativ förmåga samt behärska svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du noggrann, stresstålig, flexibel, lyhörd, lösningsorienterad och målmedveten. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo, både självständigt och i team. Andra egenskaper vi värdesätter är att du har en hög social kompetens, är snabblärd och att du förstår vikten av god kundservice. Dessutom är du van att jobba mot deadlines.
Du har goda kunskaper i Excel och förmåga att förstå mål och syfte med försäljning och annonsering.


Övrigt / Other

Det är meriterande om du har kunskap i systemet Landmark, har arbetat med liknande arbetsuppgifter och har med fördel erfarenhet från Mediebyrå eller annat mediehus. Uppdraget sträcker sig 6 månader framåt med omgående start, du behöver finnas tillgänglig under hela sommarperioden.


Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” \”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 14 april 2015

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


7 maj 2024

5 mars 2024

Lager och administration - Lund

Lager och administration - Lund

22 februari 2024