OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dorotea kommun har ca 2 900 invånare varav drygt hälften bor i tätorten. Boendekostnaderna är bland de lägsta i Sverige och kommunen har en väl utvecklad service. Moderna lägenheter finns tillgängliga och det finns ett varierat affärsliv som tillfredsställer behoven i vårt moderna samhälle. Vi har ett levande kultur- och föreningsliv. Dorotea är ett fjällnära samhälle vilket gör det möjligt att ha ett rikt friluftsliv med fina jaktmarker och fiskevatten. Dorotea kommun söker 100% assistent/receptionist med fördelningen 70% receptionist/assistent - ledningskansliet samt 30% assistent - fastighetsförvaltningen. Arbetsuppgifter Ledningskansliet/receptionen Under eftermiddagen svara i kommunens växel samt sköta scanning av fakturor. Därutöver övriga i receptionen förekommande arbetsuppgifter. Fastighetsförvaltningen Förekommande administrativa arbetsuppgifter t ex ärendehantering och fakturahantering. Kvalifikationer Dokumenterad erfarenhet av arbete inom administration är ett krav. Du skall ha datorvana och erfarenhet av officepaketet. Erfarenhet av ärendehantering är meriterande, så även grundläggande ekonomisk utbildning. Du bör ha förmåga att lösa uppgifter självständigt i en arbetsmiljö med tidvis hög arbetsintensitet. Du måste vara mycket flexibel. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Anställning Tillträde 2010-04-19. Ansökan med meritförteckning, betygskopior och löneanspråk sändes senast 2010-04-13 till: Dorotea kommun Ledningskansliet 917 81 Dorotea