OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en 1:e receptionist för vår gästservice. Det centrala för Vildmarkshotellet är att ge upplevelser som överträffar våra gästers förväntningar. Vi ser arbetsplatsen som en scen där alla är artister och spelar våra roller. En av 1:e receptionistens främsta roller är att säkerställa bemötandet och omtanke för gästen, som alltid står i centrum. Arbetsuppgifter: -tillsammans med receptionschefen säkerställa, utveckla och kvalitetssäkra rutiner samt inspirera mot gemensamma gästservicemål. -vid receptionschefens frånvaro planera och leda arbetet i receptionen. -in och utchecksprocessen. -telefonväxel. -kioskförsäljning. -alla övrigt förekommande receptions- och gästserviceuppgifter. Kompetenskrav: -utbildning inom Hotell- och servicenäring. -flera års erfarenhet från arbete inom reception. -erfarenhet från arbete med konferenser, möten och event. -kunskap och erfarenhet från arbete med hotell och bokningssystem. -svenska och engelska i tal och skrift. -viss IT kompetens ( Microsoft Office produkter ). Personliga egenskaper: -tydliga ledaregenskaper. -vilja och förmåga att i alla lägen se saker ur ett gästperspektiv. -förmåga att se verksamheten ur ett helhetsperspektiv. -sinne för ordning och reda. -öppen som person med en ödmjuk inställning. -kunna entusiasmera och glädja. -vilja och förmåga att se förbättringsmöjligheter i alla situationer och processer. -vilja och förmåga att arbeta i grupp och enskilt. -kunna ta egna beslut under kritiska situationer.