1line Support Office365

Arbetsbeskrivning

Danda är ett profesionellt och vinstdrivande företag som erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning inom praktiskt mångfaldsarbete. Vårt mål är att hjälpa företag och organisationer att uppnå de vinster som mångfald genererar, såväl ekonomiska som mänskliga.

På Danda specialiserar vi oss på på rekrytering som speglar vårt samhälle. Vi utbildar och föreläser i hur företag och organisationer kan växa genom mångfald och inkludering

1st line - Helpdesk support tjänst.

Kompetenskrav:
- Förmåga att sätta sig in i uppdrag
- Stor erfarenhet av att jobba med användarsupport
- Stor erfarenhet av e-postsystemen Notes och Outlook
- Stor erfarenhet att jobba i stora komplexa organisationer med många olika parter och verksamheter
- Hög leveransförmåga
- Förmåga att kommunicera och ha ett professionellt bemötande
- Helhetssyn mellan teknik, verksamhet och kundnytta/användarperspektiv
- Erfarenhet från processer och IT
- Erfarenhet från att arbeta med ärendehanteringssystem

Meriterande kompetens:
- Tidigare erfarenhet av 1line support via telefon.
- Social och bra på att kommunicera via telefon.

Ort: Stockholm, start omgående

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Frank
0406083440

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Danda AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Tills vidare
  • Publicerat: 3 april 2017

Besöksadress

Stora nygatan 55
None

Postadress

Stora nygatan 55
Malmö, 21137

Liknande jobb


Desk Side Technician

14 juni 2024

Customer Care Agent

Customer Care Agent

14 juni 2024

Servicekonsult – Uthyrning

Servicekonsult – Uthyrning

13 juni 2024