OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Danda är ett profesionellt och vinstdrivande företag som erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning inom praktiskt mångfaldsarbete. Vårt mål är att hjälpa företag och organisationer att uppnå de vinster som mångfald genererar, såväl ekonomiska som mänskliga.
På Danda specialiserar vi oss på på rekrytering som speglar vårt samhälle. Vi utbildar och föreläser i hur företag och organisationer kan växa genom mångfald och inkludering
1st line - Helpdesk support tjänst.
Kompetenskrav:
- Förmåga att sätta sig in i uppdrag
- Stor erfarenhet av att jobba med användarsupport
- Stor erfarenhet av e-postsystemen Notes och Outlook
- Stor erfarenhet att jobba i stora komplexa organisationer med många olika parter och verksamheter
- Hög leveransförmåga
- Förmåga att kommunicera och ha ett professionellt bemötande
- Helhetssyn mellan teknik, verksamhet och kundnytta/användarperspektiv
- Erfarenhet från processer och IT
- Erfarenhet från att arbeta med ärendehanteringssystem
Meriterande kompetens:
- Tidigare erfarenhet av 1line support via telefon.
- Social och bra på att kommunicera via telefon.
Ort: Stockholm, start omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Frank
0406083440