1st-line IT-support med språkkompetens!

Arbetsbeskrivning

Nu letar vi efter dig som vill jobba med IT-support på ett företag i Skåne. I tjänsten kommer du att arbeta i en servicedesk mot den europeiska marknaden. Du kommer att supportera användare genom hela kedjan från inkommande samtal till att problemet är löst. Det här gör du med lätthet och på ett serviceinriktat sätt! Som person är du serviceminded, resultatinriktad och har lätt för att hantera administrativa it-system. Det är meriterande om du arbetat i en servicedesk-miljö tidigare. Har du dessutom kännedom eller erfarenhet av att arbeta med AD, Microsoft 365, ServiceNow och nätverk så är det kanon! Krav: - Du kommunicerar flytande på italienska, svenska och engelska- Har möjlighet att arbeta på kontoret några dagar i veckan- Kunskap i Active Directory, Microsoft 365 och dns/dhcp

Vi ser fram emot dina ansökan! Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 januari 2025
  • Ansök senast: 24 januari 2025

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010