1st line IT-supporttekniker sökes! [Upp till 42000:-/mån]

Arbetsbeskrivning

Dags för Sveriges skönaste bolag att ta in fler medarbetare till vårt härliga gäng! Unikt tillfälle med möjlighet till väldigt hög lön, upp till 42000:- / mån.

Just det här uppdraget är en tekniskt roll inom 1st line support. Du kommer att arbeta som konsult mot en av våra kunder och hjälpa dem med deras tekniska problem. Det är viktigt att du har ett brett tekniskt intresse och älskar IT! Arbetet är på heltid och till en början så arbetar man på plats hos kundens kontor i Stockholm. Du får eventuellt möjlighet till att arbeta på distans efter att du kommit igång och blivit varm i kläderna. Arbetet sker i pass som är uppdelat på morgon, kväll och natt.

Vi erbjuder dig en plats i ett företag med fördelaktiga villkor där du som person, din kompetens och dina mål inom IT kommer att växa. Se mer längst ner på denna sida!

Är du en IT-tekniker som vill vidare mot nya utmaningar hos ett bolag där du kan växa men som inte matchar just detta uppdrag? Ansök ändå. Vi får löpande in olika uppdrag från olika kunder som kan passa dig!



Vi söker dig

- Som har har en positiv och utåtriktad personlighet - sammanhållningen mellan oss kollegor är bland det viktigaste vi har!
- Som vill utvecklas och klättra inom IT.
- Som trivs i ett bolag med en "familjekänsla"
- Som har bakgrund inom IT-support och vill vidare i karriären.
- Som behärskar Svenska och Engelska i tal och text.
- Kan arbeta i Stockholm om så krävs.




För just detta uppdrag söks

- Minst 1 års arbetserfarenhet av IT-support
- Bemanna servicedesk; ta emot användare, svara på inkommande telefonsamtal och mail.
- Hantera inkommande ärenden i ärendehanteringssystem.
- Säkerställer information och klassning, prioritet etc.
- Löser incidenter enligt SLA /OLA.
- Eskalerar till nivå 2 & nivå 3.
- Uppdaterar kunskapsdatabasen.
- Felsökning av både hård- och mjukvara.
- Agera dispatch och skicka ärenden till rätt grupp.
- Utskick av beställda programvaror.
- Lägga till/ta bort olika typer ut av behörigheter.
- Administrera användarkonton.


Vi på Liminity lägger stort fokus på våra medarbetare. Det är vårt största mål att alla våra medarbetares utveckling går framåt och vi gör allt vi kan för att få det att hända. Vi erbjuder en rad uppskattade förmåner som gratis kompetensutveckling, försäkringar, AWs varje månad, friskvårdsbidrag, lön samma månad som du börjar arbeta, 25 dagar betalda förskottssemesterdagar och mycket mer!

Välkommen in med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Liminity AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2022
  • Ansök senast: 20 oktober 2022

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010