OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du driven, social och sugen på nya utamaningar? Då skulle du passa bra hos oss! Vi på Xllnc Advise värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.
Är du en social datanörd? Då måste du läsa detta…
Xllnc Advise söker nu en person till vår kunds servicedesk, där du kommer att ge avancerad IT-support via telefon och e-mail. I rollen hjälper du användare med både enklare och mer avancerade tekniska problem.
I arbetsuppgifterna ingår att
• Felsöka i Windows OS och Microsoft Office365
• Administration i Active Directory
• Installationer
• Lösa enklare nätverksproblem
För rollen krävs att du har arbetat med liknande uppgifter under det senaste året och har minst 2-3 års erfarenhet av
• Windows 7/8/10
• Citrix
• Office 365
• Active Directory
• Printer/skrivare
• ITIL v3 (Certifiering)
Här hos oss på Xllnc Advise lägger vi stor vikt vid att samtliga medarbetare har sociala skills och att man gillar att samarbeta för att uppnå goda resultat.
Känner du igen dig? Då kan du vara vår blivande kollega! Vi väntar med spänning på din ansökan!
I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.
Vi på Xllnc Advise hjälper stjärnor inom IT-branchen hitta sitt drömjobb. I vårt team med Xllnc Advise-konsulter finns en given plats för dig med passande kompetens, erfarenhet och personlighet. Alltid. Vad det innebär i praktiken styrs av rollerna som vi fyller och utvecklar hos våra kunder. Det viktiga är att du vill ligga i framkant inom ditt specialområde.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847