1st line support / IT-support

1st line support / IT-support

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

Företaget har sedan starten arbetat med drift, hosting och molnlösningar. Deras vision är stressfri IT där de levererar marknadens senaste teknologi med ett stort fokus på hållbarhet och miljö.

Arbetsuppgifter:

Som 1st line support arbetar du med tekniska ärenden från både privatkunder och företagskunder. Ärendena innefattar allt från hostingfrågor, konfigureringar, felsökning av nät eller andra komplexa nätverksfrågor. Du hanterar såväl snabba som mer omfattande ärenden och tidsåtgången kan således variera. Ibland kan det förekomma ett mer djupgående felsökningsarbete men där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.

Du ingår i ett team av tekniskt kompetenta kollegor som stöttar och hjälper varandras ärenden. Arbetet genomförs främst via telefon, mejl och dator.

Profil:

• IT-teknisk eftergymansial utbildning alternativt motsvarande i arbetslivserfarenhet
• Mycket god kännedom inom Active Directory (meriterande)
• God telefon- och datorvana
• God svenska i såväl tal som skrift

Vi söker en social och prestigelös person med ett stort teamfokus. Du är lösningsorienterad och strukturerad och van vid flera kontaktytor. Rollen innefattar en viss teknisk förståelse med fokus ligger på att leverera god service och kvalitet gentemot kunden. För att trivas ser vi gärna att du är ansvarstagande, flexibel och serviceminded. Stort fokus kommer att läggas på personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Landskrona
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, 1st line, teknisk support, helpdesk, support, heltid, Landskrona, service, kundkontakt, kundsupport, omgående, felsökning, hosting, nätverk, tekniker, konfiguration, frontline, helsingborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2020
  • Ansök senast: 6 april 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


17 maj 2024

SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024