1st-Line support till 24 Solutions

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och utvecklas med ett växande bolag?Om kunden 24 Solutions erbjuder kundanpassande systemlösningar inom hosting som präglas av hög tillgänglighet och säkerhet med datalagringsmöjligheter.Bolaget har haft en stadig organisk tillväxt sedan starten 2001 och har idag globala kunder som Nokia och OMX/Nasdaq.Idag är bolaget verksamt inom fyra kompletterande affärsområden: Systemintegration, Konsultation, Utbildning och Development.24 Solutions erbjuder allt från mindre driftlösningar till komplett outsourcing av IT-miljöer som kan innehålla upp till hundratalas serverar och tusentals klienter. Om jobbet Du kommer att tillhöra supportavdelningen som är en stödfunktion för kunderna.Supporttjänsten ger användaren direkt hjälp av en kompetent tekniker vilket är nyckeln till en lyckad klientdrift.Du kommer att ta emot ärenden, registrera case i ärendehanteringssystem, lösa kundens problem och i de fall problemen är komplexa eskalera vidare till seniora teknikers.Supportärendena är främst inom bolagets affärsområde hosting. Möjligheter Bolaget består av kompetenta personer med lång erfarenhet.Du kommer att få en tydlig karriärplan med tydliga mål.Du kommer även att få en bra introduktion och utbildning för att lära dig bolaget och alla system.I framtiden har du chansen att utveckla dig till mera seniora tjänster. Krav Vi ser gärna sökande med en teknisk utbildning som t.ex. KY inom detta område.Du kan vara nyexaminerad med goda kunskaper i Windowsmiljön.Du ska ha kunskaper i Active Directory, antigen från skola, praktik eller arbete.Har du erfarenhet från en supportroll är det meriterande. Personliga krav Vi söker kommunikativa personer med hög driv och servicekänsla.Du är nyfiken och vill lära dig mera.Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav då tjänsten innehåller mycket kommunikation. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är på heltid under kontorstider med möjlighet till flextid.Start är så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet.Detta är en direktrekrytering där du kommer att anställas direkt av vår kund. Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=49 På grund av intervjuer och möten kan det vara svårt att nå oss. Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice.Du kan få arbete i olika omfattningar.Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 november 2010
  • Ansök senast: 25 december 2010

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Desk Side Technician

14 juni 2024

Customer Care Agent

Customer Care Agent

14 juni 2024

Servicekonsult – Uthyrning

Servicekonsult – Uthyrning

13 juni 2024