1st line support till Sisjön

1st line support till Sisjön

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en ny stjärna till vår samarbetspartner inom automotive i Sisjön och deras Frontline team. Rollen handlar om att supportera koncernens anställda samt andra återförsäljare i Sverige. Vi söker dig som är serviceminded, tycker det är spännande och intressant med IT, men framför allt som älskar att prata med kunder och brinner för att hjälpa dem i sin vardag.

Dina primära arbetsuppgifter innebär att du supporterar användarna både via telefon och ett ärendehanteringssystem. Du ingår i ett Frontlineteam som dagligen har nära kontakt med andra team såsom Backoffice, Systemadministration och en Driftavdelning för att så snabbt och effektivt som möjligt kunna hjälpa användarna.

I koncernen jobbar de bl.a. i en Windowsbaserad miljö med Azure, Office 365 och Remote/RDS-app samt i en mängd andra branschrelaterade system. Tjänsten är heltid med placering i Sisjön där de arbetar med en hybrid arbetsmodell och kan arbeta hemifrån ca 2 dagar / veckan. 

Som person ser vi att du besitter ett stort engagemang, hög ansvarskänsla och god förmåga att effektivt driva ditt arbete framåt. Du trivs i en kundnära roll, är kommunikativ och pedagogisk. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Sista ansökningsdatum 2023-04-26. 

Ansvarsområden
1st line support
Hantera ärenden både via telefon och ärendehanteringssystem
Administrera konton och behörigheter i AD
Administration i 365


Kvalifikationer
Vi ställer inga krav på formell IT-utbildning men önskar att du har arbetat med 1st line support i minst 6 månader. Du skall ha erfarenhet av att arbeta med:
Windowsbaserad IT-miljö
Administrera konto och behörigheter i Active Directory
Administration i M365
Telefonsupport
Ärendehanteringssystem

För att du skall trivas i rollen som Frontlinemedarbetare behöver du brinna för problemlösning både via telefon och ärendehanteringssystem. Vidare ser vi även att du har ett genuint intresse för att ge god service och hjälpa både kollegor och användare. Du har en bra förmåga att kunna ha flera bollar i luften samtidigt och du värderar struktur och noggrannhet. 

Språkmässigt är svenska och engelska ett krav och franska i tal och skrift starkt meriterande.

Erfarenhet
6 månader.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2023
  • Ansök senast: 26 april 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Produktleveranskoordinator

Produktleveranskoordinator

11 juni 2024

Vi söker en fälttekniker i Sundsvall

Vi söker en fälttekniker i Sundsvall

11 juni 2024

10 juni 2024

10 juni 2024