1st-line support/helpdesk till företag i Arlanda stad!

1st-line support/helpdesk till företag i Arlanda stad!

Arbetsbeskrivning

Supporttekniker för roligt arbete i service desk

Har du ett intresse för IT och service? Brinner du för att lära nytt inom IT och brinner för att skapa goda kundrelationer samt vill få en fot in på ett företag med fantastiska utvecklingsmöjligheter? Då kan detta jobb passa dig!

Beskrivning av jobbet
För vår kunds räkning söker vi just nu en teknikkonsult som ska arbeta med 1st-line service desk. Du kommer ta emot samtal från kunder som har olika IT-problem och kunna hjälpa dem med enklare IT-problem. Det kan exempelvis handla om problem med skrivare, operativsystem och enklare felsökning. Svårare ärenden skickas vidare till de som arbetar med 2nd-line. Du kommer också arbeta i ett ärendehanteringssystem där du registrerar alla ärenden.

Vem är du?
Vi söker dig som redan har viss erfarenhet av att arbeta med 1st-line IT-support och har erfarenhet av kundbemötande. Vi ser att du har en social kompetens där du är serviceinriktad och har lätt för att skapa kontakt med kunderna du pratar med. Du är punktlig, nyfiken och har en vilja att lära och lösa problem. Utöver det är du lyhörd och arbetar på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem.

Vi söker dig som: Har B-körkort
Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Har grundläggande kunskaper om hur en dator är uppbyggd och fungerar, främst gällande Microsoft operativsystem såsom Windows10 och Office 365.
Kan utföra enklare felsökning

Övrig information
Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Uppdraget löper initialt om 6 månader med chanser till förlängning. Uppdraget är på heltid på vardagar under kontorstider. Placering är i Arlanda stad. 

Välkommen med din ansökan!
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av en intervju med Barona och därefter vår kund och efterföljande referenstagning. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Linnea Lundström, linnea.lundstrom@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SE Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juli 2022
  • Ansök senast: 11 augusti 2022

Liknande jobb


Helpdesk / Systemsupport

Helpdesk / Systemsupport

23 maj 2024

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

22 maj 2024

22 maj 2024