1st Line Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Är du vår nästa stjärna inom IT-support?

Xllnc Advise söker en 1st Line supporttekniker till vår kunds servicedesk. I rollen som supporttekniker kommer du att hjälpa användarna med att lösa deras ärenden över telefon, mail och chattfunktion. Du kommer även eskalera ärenden vidare till nästa supportnivå och se till att ärenden blir lösta inom utsatt SLA.  

Du bör ha kunskaper inom:


• Active Directory
• Exchange
• ITIL v3
• Mobilitetstjänster
• MS Outlook
• Nätverk
• Win XP
• Windows 7
• Windows Server

Det kan även förekomma kundspecifika applikationer.

För att lyckas i rollen krävs det att du är målfokuserad samt en serviceinriktad problemlösare. Du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, på såväl svenska som engelska. Du trivs även med att växla mellan att arbeta självständigt och i grupp.

Missa inte chansen för enorma utvecklingsmöjligheter och skicka in ditt CV till oss på Xllnc Advise redan idag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xllnc Advise
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 13 april 2017

Besöksadress

Sveavägen 155, Plan 10
None

Postadress

Sveavägen 155, Plan 10
Stockholm, 11346

Liknande jobb


10 juni 2024

10 juni 2024

10 juni 2024