1st line supporttekniker, örebro

1st line supporttekniker, örebro

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för IT och service? Är du i början av din karriär och vill få en fot in i IT-branschen? Då bör du läsa vidare.

Vi på Randstad Örebro söker nu en ödmjuk och tålmodig person som gärna vill och kan arbeta hemifrån för ett uppdrag som 1st line supporttekniker till vår kund i Örebro.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
I denna tjänst kommer du arbeta hemifrån och det som krävs av dig är en god internetuppkoppling. Nödvändig utrustning kommer att förses från företaget. Upplärning kommer att ges och den kommer vara på plats hos kund innan arbete hemifrån kan utföras.

De främsta arbetsuppgifterna kommer vara:


Teknisk support.
Bemötande och service.
Följa upp ärenden och behov.




Arbetstider
Tjänsten är ett heltidsuppdrag med goda möjligheter till förlängning. Arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00.
Till en början sträcker sig uppdraget mars månad ut.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har ett intresse för teknik, IT och vill fortsätta utvecklas inom det. För denna tjänst ser vi att du har egenskaper som pedagogisk, lyhörd, tillmötesgående, social, stresstålig och ansvarstagande. Du är serviceinriktad med ett kundfokus samt är flexibel. Men har även:


Slutförd gymnasieutbildning
Erfarenhet från teknisk support
Telefonvana och datorvana
Tillgång att kunna jobba distans på säker uppkoppling
Administrativ färdighet och god samarbetsförmåga.
Behärska svenska i tal och skrift. Engelska i tal, finns det fler språk så är det önskvärt


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Erfarenhet
Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande tjänster tidigare.

Ansökan
2020-11-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: david.erzberger@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2020
  • Ansök senast: 30 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


16 april 2021