1st/2nd-line supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi engagerade IT-supporttekniker!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:

- Ta emot, lösa och eskalera supportärenden via telefon, chatt, mail och kundmottagning.
- Problemlösning och felsökning i mjukvara och hårdvara.
- Hantera och administrera konton och datorer i Active Directory, Office 365 & filytor.


Du måste ha arbetat i liknade roll tidigare och ha ett naturligt intresse för IT. Du beskriver dig själv som en serviceinriktad, utåtgående, tålmodig och strukturerad person som kan kommunicera på ett pedagogiskt sätt både på svenska och engelska i tal och skrift. Du har ett bra självförtroende och vågar visa framfötterna!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Liminity AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2020
  • Ansök senast: 26 augusti 2020

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010