OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är i dag ca: 46.000 anställda i hela koncernen varav 250 personer arbetar i vårt callcenter i Sveg. Vi arbetar för att ge telefonsupport till datoranvändare runt om i Norden.
Tjänsten:
Du skall via telefon ta emot inkommande supportsamtal från våra dansk kunder. Eftersom vi tillhör en amerikansk koncern bör du förutom danska även behärska det engelska språket, du bör också inneha allmänna kunskaper om hårdvara, operativsystem och ha ett intresse för hemelektronik.
Av dina personliga egenskaper märks en förmåga att lösa inkommande "problem". Du är lugn, metodisk och punktlig. Eftersom du arbetar med människor är det viktigt att du är en god människokännare med stor servicekänsla.
Utbildningsperiod: Anställningen inleds med en c:a 3 veckors betald utbildning
Då vi i dag har övervägande män som supporttekniker så ser vi gärna kvinnliga sökande till tjänsten. Företaget jobbar för att vara en arbetsplats utan alkohol och droger, med anledning av detta så är det obligatoriskt med drogtest vid anställning.
Sveg ligger i Härjedalen, mitt i Sverige och du kommer säkert att trivas här om natur och friluftsliv intresserar dig.
Se: www.harjedalen.se ; www.sveg.info
Krav:
Kunskaper i Danska och Engelska
Önskemål:
Allmänna kunskaper om hårdvara, operativsystem och ha ett intresse för hemelektronik.
SYKES hjälper till med flytt samt till viss del med att hitta boende i Sveg.