2:nd line kundsupport

Arbetsbeskrivning

Junior 2:nd line supporttekniker till kund i Södertälje



Jobbeskrivning:
Du kommer att hantera alla typer av supportärenden i huvudsak inom 2:nd line. Du kommer även stödja 1:st line support. Svara och hjälpa slutanvändare med all slags IT-produkt support, göra order i tredje parts leverantörsportaler, felsökning för att lösa Incidenter samt andra administrativa uppgifter som stöd för slutanvändare via e-post, telefon och Skype.

Kompetenskrav:

- Du har minst 6 månaders erfarenhet av Helpdesk och IT-Support
- Som person är du noggrann och ansvarstagande.
- Du tycker att samarbete är viktigt och är generös med att dela med dig av din kunskap.
- Du arbetar strukturerat, är analytisk och har god prioriteringsförmåga.
- Du kommunicerar flytande på svenska och har mycket goda kunskaper i engelska.
- Generell IT intresse

Står vikt läggs på personliga egenskaper

Hur du ansöker:

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Då tjänsten kan komma tillsättas tidigare kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen.

Din ansökan ska innehålla cv på svenska och ett personligt brev på svenska samt namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten).

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.

Om JobQuest

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Asko Kyyränmäki

Kirsi Andersson

JobQuest

Therés Rydell

Sarah Emanuelsson

Fredrik Hagelin

Marjut Adalberth

Tobias Erhardt

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobquest Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 24 april 2017

Besöksadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs
None

Postadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
Almnäs, 15166

Liknande jobb


28 maj 2024

Teknisk Support - AC

Teknisk Support - AC

28 maj 2024

28 maj 2024