2nd line support för Global Dealer

Arbetsbeskrivning

Fujitsu är ett av världens största IT-företag.Vi realiserar värdet av modern informationsteknik genom konsulttjänster, systemintegration samt support, drift och underhåll.Fujitsu servar kunder i både privat och offentlig sektor, bland annat detaljhandel, bank och finans, hälso- och sjukvård samt myndigheter.I Sverige expanderar vi snabbt och har närmare 1000 medarbetare och kontor i hela landet.Vi erbjuder infrastrukturtjänster, konsulttjänster samt produkter. 2nd line support för Global Dealer Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor?Har du datorvana och kunskaper i Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer?Är du stresstålig?[ Arbetsuppgifterna består av att i första hand via telefon hantera frågor, felanmälningar och att ge teknisk support till användare hos våra kunder.Vårt mål är att lösa så många av kundens ärenden redan vid första kontakten och att samtidigt ha en hög servicenivå med nöjda kunder.Vi arbetar för att ständigt vidareutveckla vår höga kompetensnivå genom att dela med oss av kunskapen vi har internt, vi tar vårt jobb på allvar och vi trivs med att arbeta i team.[ För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post.Du är en stresstålig, positiv och kommunikativ person som har djup servicekänsla och hög arbetsmoral.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt.VV sök genom att bifoga ditt CV och kontaktuppgifter. Vi söker dig som har god datorvana och gärna tidigare erfarenhet inom teknisk support för Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer inkl.applikationen VIDA.Tidigare erfarenhet från Volvo är meriterande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fujitsu Services AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 28 september 2009
  • Ansök senast: 28 oktober 2009

Liknande jobb


4 juni 2024