2nd-Line Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker Help at Work nu två stycken 2nd-line supporttekniker. Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa.Vi skall vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder.Vi gör i dagsläget rekryteringar inom IT, Sälj & Marknad, Ekonomi, Support och Kundtjänst.Help at Work gör alltid lite mer, lite snabbare och lite bättre.Vi ses! Vi söker dig som är supporttekniker, gärna med erfarenhet från affärssystemsbranschen.Du har utbildning inom IT och/eller ekonomi/admin, alternativt likvärdig arbetslivserfarenhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter i 2-nd-line supporten kommer att bl.a. att omfatta: Hantering av inkommande ärenden från kund, felsökning, problemanalys och kontinuerligt förbättringsarbete av tjänsten och bolagets interna supportprocesser.Som person är du serviceminded och analytisk och trivs i rollen som problemlösare. Har du t.ex. erfarenhet av ITIL är detta meriterande.Det är även meriterande om du behärskar finska/norska såväl muntligt som skriftligt.Låter det intressant?

Sammanfattning

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010