2nd line supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Vår kund söker en supporttekniker (2nd line) till ett varierande och utvecklande arbete. Ta chansen att söka tjänsten! Du kommer få möjligheten att tillhöra ett fantastiskt team inom Nordens mest växande koncern.

Uppdraget:Vår kund erbjuder en arbetsplats där de förvaltar en bred teknisk plattform där du kommer att lära dig mycket. I uppdraget finns det stora möjligheter till utveckling, både tekniskt och om branschen där kunden verkar. Det är en inspirerande arbetsplats där energi, kundservice och trivsel är i fokus.
I rollen som Supporttekniker får du vara med i alla steg gällande införande, utveckling och förvaltning av kundens system och tjänster. Vi söker dig som är serviceinriktad och alltid har kunden i fokus. Som person är du snabblärd och har lätt för att sätta dig in i nya verktyg och system. Du är ansvarsfull, lösningsfokuserad och målinriktad. Du kommer att arbeta med att ta emot, registrera, kategorisera och prioritera ärenden från kunder och interna användare. Ärendena hanteras via telefon, portal och mail
Du kommer att lösa ärenden som anmäls effektivt med stort fokus på kundservice
Hantera beställningar av tex behörigheter och konton
Koordinera och kommunicera lösningar som tas fram i samarbete med kundens system- och tekniskt ansvariga både internt och från leverantörer
Kontinuerligt bidra till att förbättra det dagliga och långsiktiga arbetet
Bidra med din kompetens till teamet
Samarbeta med kunder och leverantörer

Kvalifikationer:
2-4 års erfarenhet av IT-Support
Eftergymnasial utbildning med inriktning IT eller motsvarande
Van att arbeta strukturerat i ärendesystem
Meriterande om du arbetat i Citrix, Google Suite, AD
Meriterande om du har erfarenhet att arbeta process- eller ramverksorienterat (tex ITIL/Lean/Devops)

Human IT
Human IT handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt.
I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång.
Tillsammans skapar vi framtiden
Övrigt
En säkerhetsprövning kommer att göras då kunden är säkerhetsklassad.
Tillsvidareanställning med fast månadslön
Kollektivavtal
Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive friskvårdsbidrag
Utvecklingsplan
Hälsoförsäkring samt pension
Friskvårdsportal hos Epassi
Konsultstyrelse och konsultevent
Förskottssemester


Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare.
Plats: Ringhals ligger på västkusten cirka sex mil söder om Göteborg i Varbergs kommun.
Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag!
Human IT arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats.

Och förresten:Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Human IT’s ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Human IT anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Human IT
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juni 2024
  • Ansök senast: 28 november 2024

Besöksadress

Box 577
None

Postadress

Box 577
Stockholm, 10131

Liknande jobb


Supporttekniker

4 juli 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

4 juli 2024

Citrix Utvecklare

4 juli 2024