OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För BassetLabs räkning söker Komet en supporttekniker till 2nd-line.BassetLab är ett svenskt företag som arbetar mot telekombranschen.De har kunder över hela världen och ingår i Kinnevikkoncernen.Företaget expanderar och fyllt av fart och fläkt!Kontoret finns i Sundbyberg.Som supporttekniker kommer du att arbeta med support av BassetLabs egna produkter bl.a. billingsystem och säkerhetslösningar för telekombranschen.Arbetet innebär mycket problemlösning och kundkontakt.Är du den vi söker?Vi tror att du som söker har ett stort intresse för datorer i allmänhet och du har säkert flera datorer hemma.Du erfarenhet av att arbeta i Windowsmiljö (Windows NT/2000/XP).Du har grundläggande kunskap inom MS SQLserver och relationsdatabaser.Som person är du serviceinriktad, utåtriktad och noggrann.Du är van att prioritera och att ta initiativ.Självklart älskar du att sätta dig in i och lösa problem.Du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat.Meriterande är kunskaper i spanska och/eller franska. Information om uppdraget: Start: Kan diskuteras Arbetstid: Dagtid Omfattning: Heltid Lön: Enligt ök Observera att vi inte tar emot ansökan via e-post, vänligen ansök via www.komet.se http://komet.nso-prod1.colo.netstar.se/default.aspx?documentid=372&assignmentId=3652 Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kund.