3 s Kundservice

Arbetsbeskrivning

3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1200 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3. Nu tar vi nästa steg att ta 3 s drift till en renodlad trafikledning med utökade ansvarsområden. Det innebär mer fokus på analysarbete av rapporter och statisk.[ Arbetet kräver idag att du proaktivt ska kunna ta beslut om styrning av trafik och flytt av agenter mellan olika arbetsuppgifter för att optimera kundservice verksamhet.[ Arbetet som trafikledare innebär att arbeta i en operativ ledningsmiljö, där det ställs stora krav på simultankapacitet och självständigt agerande. Du ska ha förmåga att analysera information och fatta beslut, ofta under tidspress. Du arbeta under stor arbetsbelastning, men måste ändå hålla en hög kvalitet på arbetet. Du ska även ha lätt för att snabbt ställa om till förändrade förutsättningar och prioritera därefter. För att klara av arbetet är det en förutsättning att du har en bra samarbets- och kommunikationsförmåga och kan bygga varaktiga relationer med övriga kundservice. Dina arbetsuppgifter: * Justera volymer till och hålla daglig kontakt med externa Partner * Vid behov ta beslut att ställa in möten och utbildningar * Lägga upp meddelande om driftstörningar och driftinfo * Bygga och kvalitetssäkra Canvas * Konfigurera rapporter i SAS och BO * Ta fram specialrapporter vid behov * Daglig rapportadministration (utskick, tillgänglighet, kvalitetssäkring) * Analysera utfall som underlag för prioritering av tillgänglig tid för coachning, utbildning, möten etc. * Sammanställa samtalsstatistik * Daglig systemsupport för PSFT, eINcent, Aspect, Dialler (Felhantering, Administration, Användarsupport) * Ta beslut om och genomföra flytt av agenter mellan olika slingor och grupper och ringa in timanställda eller öka volymen till partner. Kvalifikationer och egenskaper: * Tidigare ledar/coacherfarenhet är meriterande. * Du har erfarenhet från olika verksamhetsområden inom kundservicearbete. * Du har goda tekniska kunskaper. * Du är analytisk, lösningsorienterad och ansvarstagande. * Du är drivande och van vid att fatta egna beslut och ta egna initiativ. * Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya områden/problem och att tolka och förstå verksamheten. * Du är flexibel och kostnadsmedveten. Som Trafikledare har du mycket eget ansvar där du dirigera samtalstrafiken in till Kundservice så att vi tar hand om kunden på bästa och kostnadseffektivaste sätt.[ Du kommer också få hålla morgonmöten för Teamledare. Utöver det arbetar du med att utveckla och förbättra arbetssätt, processer och flöden för Trafikledning. Du[kommer att arbeta schemalagd tid, vilket innebär att du arbetar vissa kvällar och helger. Passar följande beskrivning in på dig - välkommen in med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

Liknande jobb


7 april 2006

2 november 2006

14 december 2006