OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning Lindorff är en ledande Nordisk aktör inom hantering av kundfordringar med ca 1 800 anställda. Vi tillhandahåller tjänster för fakturaadministration, påminnelse- & inkassohantering, köp av fordringar, kreditinformation och kundservice. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Lindorff Customer Services är beläget i centrala Linköping och verksamheten bedrivs i trivsamma och attraktiva lokaler. Vårt call-center besvarar förfrågningar från hela Norden. Tillsammans med koncernens övriga affärsområden bildar vi ett helhetskoncept där Lindorff Customer Services sköter en helt outsourcad kundservicefunktion. Inom vårt tekniska affärsområde samarbetar vi med ledande leverantörer av mobiltelefoner, skrivare, faxar och GPS-navigatorer. I Linköping är vi idag ca 90 anställda. Nu söker vi 3 st Tekniska Supportagenter Arbetsbeskrivning Teknisk support via inkommande telefonsamtal Mailhantering och reklammationer via fax/brev Enklare administrativa uppgifter Kommunikation på svenska och engelska Kvalifikationer och förutsättningar Svenska (flytande i tal och skrift), samt gärna annat nordiskt språk Telefonvana Goda kunskaper i engelska Erfarenhet från teknisk kundtjänst är meriterande Som person är du Gediget tekniskt intresserad Serviceminded Noggrann Stresstålig Du tycker det är roligt att prata i telefon! Du trivs i ett ungt arbetslag där arbetstempot är högt!