3st Digitala Marknadsförare

Arbetsbeskrivning

Ammi Group är ett teknikbolag med specialistkonsulter som huvudsaklig verksamhet där vi hjälper våra kunder inom privat och offentlig sektor med insatser inom projektledning, utveckling och förvaltning sedan 2017. Vi växer snabbt! Vi är idag ett härligt gäng seniora konsulter inom projektledning, utveckling och förvaltning och tar oss an både uppdrag ute på plats hos kund eller utveckling- och förvaltningsuppdrag som projektform ’in-house’.
Uppdragsbeskrivning
Till vår kund söker vi nu en efter 3 st ´Digitala Marknadsförare´
Koncernen söker tre drivna och kundorienterade Digitala Marknadsförare. Det är en viktig roll där du kommer att vara med och påverka hur vi kommer att jobba framöver inom det digitala landskapet.
Vi erbjuder dig att bli en del av Sveriges största inhousebyrå där du är med och gör vardagen lite enklare för miljontals människor varje dag. Som inhousebyrå kombineras detaljkunskap om bolaget med spetskompetens inom kommunikation och olika mediekanaler – ett brett och spännande verksamhetsområde. Koncernen är helt enkelt en heltäckande kommunikationsbyrå som just nu letar medarbetare till sin stora verksamhet där du kan bli en av dem.

Ansvarsområden:
I rollen kommer du att ansvara för att driva marknadsföring inom Sök, displaynätverk och sociala medier samt hantera och optimera kampanjer för våra butiker. Du för även dialog med butiker om deras behov och förutsättningar. Du är del av ett team som arbetar med kundens olika kanaler och är ansvarig för att kommunicera utvecklingen för de digitala kanalerna i denna grupp. Har du stort intresse för att testa nya saker och lösningar i ditt arbete och för att söka förbättringspotential kommer du att trivas i rollen!

För rollen behöver du:
Relevant eftergymnasial utbildning inom media/reklam/IT
2-5års erfarenhet från hantering av kampanjer i Sök, displaynätverk och sociala medier från marknadsavdelning eller kommunikationsbyrå
Trygg i din kunddialog och vana i att presentera underlag för kund
Certifikat I Google Ads Fundamentals
Kunskap i att hantera plattformar och verktyg för digital marknadsföring och analytiska verktyg som Google Analytics
Kunskap i Microsoft Office, främst Excel och Powerpoint och kan arbeta effektivt i både Mac- och PC-miljö
Flytande svenska och engelska


Personlig kompetens som önskas är:
Analytisk, noggrann och målinriktad
Pedagogisk
Lösningsorienterad, öppen och social
Kreativt och med god känsla för design
Resultatorienterad och som drivs av kontinuerlig förbättring för att nå långsiktiga resultat
Affärsmässig


Startdatum: 2023-04-26

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMMI Technology AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2023
  • Ansök senast: 19 februari 2023

Postadress

Jungfrugatan 6
Stockholm, 11444

Liknande jobb


Marknadsförare

Marknadsförare

5 maj 2024

Ecochange - Marketing Specialist

3 maj 2024