Access Partners söker driven Office Assistant

Arbetsbeskrivning

Access Partners grundades 2006 och är en framgångsrik oberoende finansiell rådgivare till företag och kunder på den nordiska marknaden. Vi som arbetar här är ett ungt, drivet team med omfattande erfarenhet av bankverk­samhet, värdepappers­handel och strategisk rådgivning från internationella och nordiska väletablerade bolag. Access Partners har kontor i Helsingfors och Stockholm och är tillsammans 17 anställda varav 8 arbetar i Stockholm. Vi söker nu en driven och engagerad assistent till vårt Stockholmskontor på Strandvägen i Stockholm. För mer info se www.accesspartners.com. Här är en tjänst för dig som lockas av att ha en social och central roll där du får arbeta med varierande arbetsuppgifter av administrativ eller operativ karaktär i ett dynamiskt ungt gäng. Tjänsten innefattar i stort att ansvara för inkommande samtal, ta emot besökande kunder, leverantörer och gäster. Rollen innebär också ansvar för trivseln och ordningen på kontoret i sin helhet samt att se till att allmänna ytor, kök och konferens­rum är undanplockade och representativa och att ansvara för kontorsrelaterade beställningar och inköp samt ordna med matbeställningar till luncher och övriga möten. I tjänsten ingår även att arrangera olika interna eller kund­relaterade events och evenemang, koordinera resor, hotellbeställningar och assistera teamet i deras arbete med att binda in kundpresentationer, bistå med viss research etc. Givet att du är Access Partners ansikte utåt för kunder, gäster och leverantörer ställer tjänsten höga krav på att du är professionell, alltid visar en hög servicenivå och att du är en representativ person som trivs bra i en social roll där du knyter många kontakter. Du som söker är proaktiv och van att ta egna initiativ för att få saker och ting att hända. Som person är du prestigelös och van att ta tag i stort som smått samt har en känsla för det lilla extra. Vi tror att du är ung i början av din karriär, har skinn på näsan och en stor portion initiativrikedom och humor. Eftersom företaget har många utländska kontakter är det även viktigt att du är bekväm att uttrycka dig på engelska i både tal och skrift. Rollen ställer krav på tidigare erfarenhet från liknande tjänst, gärna ifrån verksamhet inom finans- eller konsultvärlden. Erfarenheter från internationellt företag är ett plus. Har du rätt inställning och driv finns goda möjligheter till att utveckla rollen ytterligare. Tjänsten är en heltidsanställning på heltid under kontorstid. Passar ovanstående beskrivning in på dig är du välkommen med din CV samt ansökan via nedanstående länk snarast möjligt, dock senast den 18 april 2008. Urvalsprocessen kommer att ske löpande. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Susanne Waering på telefon 08-522[191 60.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sense Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 3 april 2008
  • Ansök senast: 22 april 2008

Liknande jobb


Vikariat, forskningssamordnare

28 maj 2024

28 maj 2024

Administratör / Kalkyl

28 maj 2024