Account assistant till Randstad Inhouse Services hos Astra Zeneca

Account assistant till Randstad Inhouse Services hos Astra Zeneca

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Lever du efter devisen ”ordning och reda – pengar på fredag”? Organiserar du bokhyllan i bokstavsordning och garderoben enligt färgkod? Har du dessutom jobbat en del med administrativa uppgifter och känner dig bekväm med att jobba i olika system och dator-miljöer? Då har vi ha en ledig tjänst hos oss på Randstad Inhouse Services som skulle kunna passa dig som hand i handske!
I rollen som Account assistant har du en viktig funktion som administrativt ansvarig i ett av våra Account team. Våra Account team är team med Randstadmedarbetare som jobbar i ett nära starategiskt samarbete med någon av våra inhousekunder, i detta fall Astra Zeneca – med andra ord ett team som arbetar tillsammans med våra kandidater nära kunden i fråga och är behjälpliga med allt i vardagen som rör rekrytering av nya konsulter till Astra Zeneca. 
Du jobbar nära bland annat  Account specialist och blir väl insatt i vår affär som helhet och våra arbetsprocesser i synnerhet och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders verksamheter och dagliga liv.

Ansvarsområden
Som Account specialist ansvarar du för:
• Olika typer av administration kopplad till våra kandidater 
(exempel på detta kan vara orderläggning, tidrapportering m.m).
• Registrering av affärsviktig information om kunder och kandidater i vårt affärssystem.
Pegasus, samt kontinuerligt uppdatering i Pegasus för att hålla informationen aktuell.
• Annonsering, screening och urval.
• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL.

Arbetstider
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid som inleds med sex månaders provanställning. 

Kvalifikationer
För att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har: 
• Någon typ av erfarenhet av arbete med administration, gärna i kombination med service. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av just HR-administration sedan  tidigare.
• Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer. 
• Samarbetsvilja, du är någon som sätter laget före jaget och som förhåller dig prestigelöst  till olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden. 
• Vi ser också att du har förmågan att kunna ”växla upp” och hantera flera olika typer av ärenden när situationen och tidsramarna kräver det, liksom du kan ”växla ner” och förse dig  själv med saker att göra i de perioder tempot går ner.

Ansökan
2020-03-11 men urval och intervjuer kommer att ske löpande. 
Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

För frågor kring rollen, kontakta gärna Evelina Nilsson, Inhouse Manager via: evelina.nilsson@randstad.se  
För frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta Angelica Gustafsson, HR Talent partner via: angelica.gustafsson@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2020
  • Ansök senast: 11 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


16 maj 2024

14 maj 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

14 maj 2024