Account Manager

Account Manager

Arbetsbeskrivning

Varför välja QD som arbetsgivare?

Hybridarbete: Vi prioriterar god balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en hybridarbetsplats där man får jobba på distans 50% av tiden.
Friskvård: Friskvårdsbidrag på 2500kr/år (eller 5000kr/år om du offrar en slant av din teknikpeng)
Teknikpeng: Är du också lite nördigt kär i teknik? Vi med! Som nyanställd får du själv välja din utrustning och får du en fin summa varje år för att bibehålla de nyaste prylar.
Härliga kollegor: Bästa förmånen! Bli välkomnad till ett härligt gäng som bryr sig om varandra!

Vår kultur präglas av våra värderingar, en kultur där glädje, engagemang och tydlighet är en viktig del av vår vardag.

På QD kallar vi det ”101% för dig”, både inom QD och mot våra kunder. Det är nog det som gör att det är kul att gå till jobbet. Vårt kvitto på det är att QD sedan höst 2020 är ett certifierad Great Place To Work.

Hur blir jag en QDian?
Vi vill gärna börja med att lära känna dig här genom ett par frågor och ett CV eller varför inte en länk till din Linkedin? Då vi rekryterar fördomsfritt ber vi dig att inte skicka med ett personligt brev. Vi genomför en bakgrundskontroll innan beslut om anställning.

Vi rekryterar löpande så tveka inte att ansöka redan idag!

Vill du vara en del i vår framgång? Vill du arbeta professionellt och ha roligt på jobbet samt ingå i ett fantastiskt säljteam med ett bra samarbete med övriga avdelningar i organisationen, då är detta något för dig!

Här kommer en liten hälsning från din framtida kollega Fredrik:
´´Det bästa med att jobba på QD som AM är det förtroende och motivation jag får av mina kollegor och närmsta chef. På QD tror man verkligen på individen och jobbar med frihet under ansvar, vilket passar mig perfekt då jag känner att jag får jobba med försäljning på det sätt jag tycker funkar bäst, vilket för mig ger bästa resultat.´´

Om rollen
Som Account manager på QD erbjuder vi dig ett stort eget ansvar med fokus på nyförsäljning där du får skapa långsiktiga relationer med kunderna. Möjlighet till att skapa din egna kundportfölj i Göteborg.

För att lyckas i rollen tror vi att du behöver

• Ha minst tre års erfarenhet av B2B -försäljning av IT-lösningar
• Dokumenterat goda försäljningsresultat.
• Erfarenhet av att driva hela försäljningsprocesser självständigt.
• Tidigare erfarenhet av att bearbeta nya kunder och utveckla dessa.
• Mycket god svenska och god engelska i tal och skrift.
• Körkort

Du som person
Här får du möjlighet att självständigt kunna driva affärer framåt. I dina dialog med kund och kollegor får du sätta dig in i komplexa frågeställningar och får möjlighet att lära dig mer om lösningsförsäljning inom IT.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: QD
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 mars 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Liknande jobb


Säljare till OSG Gruppen!

Säljare till OSG Gruppen!

28 maj 2024