Account Manager

Arbetsbeskrivning

SYKES är ett informations- och teknologi företag etablerat världen över som förser ett antal multinationella företag med datarelaterad service.Sykes verksamhet inkluderar bland annat teknisk hårdvaru- och mjukvarusupport, helpdesk service, e-handelslösningar, samt lokaliseringslösningar.I Sverige är Sykes etablerat sedan 1995 och har för närvarande ca 600 anställda i Norden.Nu har vi en potential att fortsätta växa, och därför stärker vi nu upp vår organisation i region väst och söker en driven ACCOUNT MANAGER Som Account Manager har du huvudansvaret gentemot en eller flera av våra kunder.Din uppgift är att planera och leda supportdriften för dessa.Bland arbetsuppgifterna kan nämnas bemanningsplanering, analysering av statistik, upprättande och uppföljning av budget samt att motivera de medarbetare som finns på kontot.Du kommer också att ingå i den lokala ledningsgruppen.Som person är du utåtriktad med ledande och drivande förmåga, du tycker att det stimulerande att se personer under dig utvecklas.Du är noggrann men ändå snabb och stresstålig, du gillar att arbeta i en miljö där det hela tiden händer nya saker.Har du tidigare erfarenhet av arbete inom Call Center branschen är det ett plus.Eftersom vi arbetar i en amerikansk koncern är det viktigt att du är duktig i det engelska språket.Då vi idag har övervägande män i den lokala ledningsgruppen ser vi gärna kvinnliga sökanden till tjänsten.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
Marjut Peiponen

Sammanfattning

Postadress

BOX 42
ED, 66821

Liknande jobb


2 mars 2010

Habiliteringspersonal - sommarvikariat

15 februari 2010

Enhetschef

12 februari 2010

Enhetschef med personalansvar

9 februari 2010