Account Manager inom Telefoni!

Account Manager inom Telefoni!

Arbetsbeskrivning

Gillar du att vinna och att slå dina mål? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt. Vi är otroligt stolta men aldrig nöjda - därför söker vi nu ytterligare två stjärnor till vårt affärsområde Telefoni. Välkommen in med din ansökan redan idag!

Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management (www.officemanagement.se) ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå.

Målet och syftet med rollen
Som Account Manager ligger ditt primära fokus alltid på att skapa tillväxt på nya kunder. Vi har marknadens bästa lösningar för företag och kundtjänster. Du kommer dessutom få möjlighet att bearbeta vissa av våra befintliga kunder inom Telefoni. (https://www.officemanagement.se/telefoni/)

Våra tjänster är naturligtvis 100% molnbaserade och stora möjligheter till integrationer mot Teams och CRM. Vårt erbjudande är mycket attraktivt. Du bearbetar helt nya kunder till O.M och får möjligheten att bearbeta även befintlig kundbas inom O.M-koncernen. Ditt primära mål är att spetskompetens inom Telefoni och du får också möjlighet att agera produktspecialist för våra andra tjänsteområden.

Vi söker dig som…

- Har erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på nykundsbearbetning
- Påvisat gott dokumenterat säljresultat
- Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
- Innehar B-körkort


Det är dessutom meriterande om du har...

- Erfarenhet av försäljning av SaaS-tjänster
- Arbetat med företag i storleken 50-3000 anställda (SMB & Large/ Enterprize)
- Vana av att arbeta med video i Teams med kunder
- Branschvana inom Telekom eller Operatör
- Arbetat i eller mot kundtjänst tidigare


Personliga egenskaper

- Positiv
- Högt engagemang
- Resultatinriktad
- Gillar att samarbeta
- Trivs med att arbeta i en feedback-kultur
- Serviceminded och verkar för hög kundnöjdhet


Förväntningar och ansvar

- Säkerställa tempo och insats
- Budget
- Använda CRM-systemet
- Verka för hög NPS och NKI för bästa kundnöjdhet


O.M erbjuder

- Fast lön + kvartalsprovision
- O.M Care: Benify, friskvårdsbidrag, 1h träning på arbetstid varje vecka m.m.
- GPTW-certifierad arbetsplats 2020
- Utvecklingsmöjligheter: strukturerad träning i säljprocesser och produktkunskap 2h varje vecka
- Tydlig affärsprocess- hur man lyckas bli en bra säljare
- Säljresor, kick-offer och fantastiska kollegor!
- Ingå i ett säljteam med lång erfarenhet inom försäljning


Antal positioner: 2 st

Start: februari 2021

Anställningsform: ena rollen är en tillsvidareanställning, varav vi först tillämpar 6 månaders provanställning. Den andra rollen är ett vikariat på minst ett år med möjlighet till förlängning.

Omfattning: Heltid, 8-17

Plats: Kista, Stockholm

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2020
  • Ansök senast: 4 juni 2021

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


6 maj 2024

Jobba Som Account Manager

Jobba Som Account Manager

7 maj 2024

7 maj 2024