Account Manager med befintlig kundstock till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat med B2B-försäljning under några år och känner dig redo att ta nästa kliv i karriären? Är det steget att ta över en befintlig kundstock och utveckla den? Är ambitionen dessutom att komma till ett bolag med ett stort engagemang, energiska kollegor och fokus på resultat? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Arbetsuppgifter

I den här rollen kommer du att fokusera på att bygga långsiktiga relationer och utöka samarbetet med våra befintliga kunder. Det kunderna köper från oss idag är tjänster ur produktportföljen Facility Management. De tjänster som ingår är bland annat kontors- och förbrukningsmaterial, kaffe- och vattenmaskiner samt lokalvård och kontorsinredning. Då vi även arbetar med telefoni, dokumenthantering/IT och videokonferens-lösningar har du en stor möjlighet i att merförsälja dessa produktområden och bli en större partner till kundföretagen.

Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner. Vi har bland annat kontinuerliga tävlingar med allt från bonusar till resor i potten och riktigt roliga kick-offer.

Kvalifikationer och egenskaper

För den här rollen ska du:

Ha minst tre års erfarenhet av B2B-försäljning, där du har arbetat med kundbearbetning
Tycka om kundvård, samt ha mycket energi och fokus på dina affärer
Arbeta strukturerat och vara trygg i din försäljning
Ha körkort
Meriterande är om du har erfarenhet av att sälja liknande produkter/tjänster

Sportsliga engagemang och prestationer är något som värdesätts i vår organisation då egenskaper som att du är målfokuserad, tävlingsinriktad och disciplinerad samt team-anda är viktiga hos oss.

Tillträde: 30 januari

Lön: Garanti- och provisionsbaserad

Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av Pontus Olsson, Sales Director, på 010-858 51 18. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 november 2016

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Account Manager Transport och Logistik

Account Manager Transport och Logistik

27 november 2020

Erfaren KAM till Henkel

Erfaren KAM till Henkel

27 november 2020

27 november 2020

Schibsted SMB Sales

Schibsted SMB Sales

27 november 2020