Account Manager Responda AB

Account Manager Responda AB

Arbetsbeskrivning

Responda grundades 2008 och har sedan starten haft målet att bli Sveriges ledande leverantör av svars- och kundservice! Under våren förvärvade Responda AB, Kalix Tele24 och vi tillsammans bildar idag Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal för våra 2 200 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige. Vi är en leverantör av professionell kundservice för företag. Allt ifrån tillfällig telefonpassning till helhetsansvar för växelnumret och kundtjänst. Våra tjänster anpassas helt och hållet efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett föredömligt vis



Responda AB söker Account Manager

Som Account Manager hos oss är din uppgift att bearbeta mindre och medelstora företag.

Ditt främsta uppdrag blir att utveckla och växa vår befintliga affär på din kundbas genom merförsäljning av våra tjänster och därutöver arbeta för att även vidareutveckla våra relationer hos våra befintliga kunder. Du kommer dagligen att kommunicera med kunder från ett stort antal branscher och tillsammans med dina kollegor utvecklar du vår närvaro i flera regioner.

Du har din bas på vårt säljkontor i Kista, Stockholm men tjänsten innebär även en del resor då våra kunder finns representerade över hela landet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

- Bidra i utvecklingen av vårt erbjudande och Responda Groups fortsatta expansion
- Merförsäljning till och hantering av din kundportfölj
- Arbeta med nyförsäljning mot utvalda prospekts
- Planera, boka och genomföra kundmöten på operativ, taktisk och strategisk nivå

Din profil

Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen med en förmåga att hålla dig lugn och professionell.

Du brinner för försäljning, att arbeta med kunder och ge bästa tänkbara kundupplevelsen. Du är målmedveten, resultatinriktad och handlingskraftig. Du håller en hög aktivitetsnivå med stort engagemang för utveckling och upprätthåller goda relationer internt och externt.

Du har eftergymnasial utbildning som motsvarar tjänstens förutsättningar. Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Har du erfarenhet från telekombranschen och kundservice är det mycket meriterande, såväl erfarenhet av systemförsäljning.

Vårt erbjudande

Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Du blir en viktig del i vår nya resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag. Kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del i Responda Groups fortsatta expansion. Vi erbjuder dig en plats i ett bolag som fokuserar och levererar digitala tjänster i framkant.

 

Hög kvalitet och kundnära samarbeten är centralt för oss. Av erfarenhet vet vi att det är melodin för att skapa långsiktiga och fungerande relationer. Vi bygger för framtiden och ska med fokus, engagemang och våra proffsiga telefonister bli ännu bättre och därmed ytterligare höja branschens standard. Men framförallt ska vi förbättra våra kunders konkurrenskraft med våra anpassade lösningar.

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 19 november 2021

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


31 maj 2024