Account Manager sökes till ledande aktör inom smartphone reservdelar!

Account Manager sökes till ledande aktör inom smartphone reservdelar!

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Företagets huvudkontor är beläget i centrala Stockholm men anställda även runt om i världen som Kina, Tyskland, Ukraina, Polen och Makedonien.

Företaget grundades 2012 och är en av de ledande aktörer inom mobilreservdelar samt har över 5000 kunder (mobil repair centers) över hela världen, alltifrån Nya Kaledonien, Estland, Argentina, USA, Tunisien, Saudi Arabien, San Marino, Ryssland och Malaysia. De har kunder i ca 28 länder och växer kontinuerligt. Deras filosofi är att växa tillsammans med sina kunder genom att tillhandahålla de bästa produkter och tjänsterna på marknaden.
Idag expanderar de och söker nya talanger som vill vara med på vår utvecklingsresa.

Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av försäljning inom B2C eller B2B och vill ta nästa steg i din karriär?

Som Account Manager arbetar du självständigt med framförallt bearbetning av nya kunder såväl som att bibehålla en god relation med våra befintliga kunder.
För att lyckas i rollen ser vi att du har ett sinne för affärer och kan sätta dig in i kundens behov både på kort och långsikt.

I arbetet kräv kontinuerlig aktivitet mot både nya och tidigare kunder samt god närvaro och tillgänglighet gentemot kunder. Då vi har kunder i hela världen har du som är intresserad av internationell försäljning alla möjligheter att skapa internationella kunder. Våra stora kunder underhåller vi både via samtal och fysiska möten.

Vad erbjuder vi?
- En attraktiv arbetsplats i stora nyrenoverade lokaler
- Utbildningar, workshops
- Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget, det är bara du som sätter gränserna!
- En positiv stämning med stark entreprenörsanda
- Personlig utveckling, budgetansvar samt samla på dig verktyg och färdigheter som du kommer ha nytta av i framtiden.




Vem söker vi?
- Minst 1 års erfarenhet från telefonförsäljning eller liknade
- Talar och skriver obehindrad svenska och engelska, stort plus om du även kan andra språk då vi finns i flera marknader
- Intresse för personlig utveckling
- Driven och har ett sinne för affärer
- hög arbetsmoral och tar ansvar för ditt arbete
- Vi ser gärna att du som person tar egna initiativ, är ansvarsfull, lojal och pålitlig



Ansökan
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande, vid intresse så lämna in ditt CV och personligt brev så återkopplar vi snarast!

Lön & Förmåner
Plats: Centrala Stockholm
Anställning: Heltid
Lön: Fast Månadslön + provision

Om We Quest:
WeQuest är specialister inom headhunting och employerbranding. Vi Levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela Sverige. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Amjed Altimimi
076 044 41 14
Dennis Persson
0734231460
Roselene Gomes
0736782152
Rosalie Roobol
0761013772
Etoile Gabrail
0739909609
Sofia Areskoug Göthe

Niclas Friberg
0762499492
Forat Altimimi
0760682152
Cecilia Cali

Melina Marcus
0735259603

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedgroup Bemanning & Rekrytering
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2020
  • Ansök senast: 31 augusti 2020

Besöksadress

Linnégatan 15, STOCKHOLM
None

Postadress

Linnégatan 15
STOCKHOLM, 11447

Liknande jobb


23 april 2024

23 april 2024

Jobba Som Account Manager

Jobba Som Account Manager

23 april 2024