Account Manager till Let’s deal i Malmö

Arbetsbeskrivning

Letsdeal.se är marknadsledande på deals i Skandinavien inom produkter, upplevelser, nöjen och evenemang. Dagligen nås över 1,5 miljon medlemmar i Sverige och Norge av våra deals.

Letsdeal.se har funnits sedan mars 2010. Bolaget omsatte 2014 130 Mkr samt 39 Mkr i rörelseresultat. Vi har huvudkontor i Göteborg och försäljningskontor på ytterligare fem stycken orter i Sverige. I dagsläget är vi ca 100 personer som arbetar i Sverige och Norge. Vi står för Teamwork, Innovation, Glädje, Energi och Resultat, något som gjort vår företagskultur till en stor framgångsfaktor. Bakom bolaget står Schibsted Media Group och ett gäng duktiga entreprenörer. Let's deal fick utmärkelsen årets säljorganisation 2014 inom Schibsted-koncernen. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en affärsinriktad Account Manager!


Om tjänsten som Account Manager hos Let’s deal
Som Account Manager kommer du ansvara för att bearbeta nya och befintliga partners i Centrala Malmö. Detta innebär att du kommer arbeta med försäljning av bolagets annonseringsprodukt och skapa oslagbara deals för såväl partners som konsumenter. Du bearbetar ett brett spann av branscher med fokus på restaurang, upplevelser och skönhet. Du driver din egen försäljning med full försäljningsprocess från affärsutveckling, prospektering och mötesbokning till kundmöten och offerthantering samt uppföljning av affärer och genomförande av marknadsaktiviteter.

Rollen som Account Manager hos Let’s deal innebär mycket social kontakt och relationsbyggande. Att kontakta partners, nya som befintliga, via telefon och i fysiska möten kommer vara en naturlig del av din vardag. Som Account Manager ingår du i ett fokuserat och drivet säljteam vilket innebär nära och effektivt samarbete mellan dig och dina kollegor.

Vi söker dig som...
... med positiv inställning och härlig energi arbetar resultatinriktat och med stort engagemang för att nå dina mål! Du är innovativ, lösningsorienterad och gillar att arbeta självständigt med frihet under ansvar. För att du ska lyckas uppnå bästa möjliga resultat krävs att du är strukturerad, organiserad och har ett gott sinne för planering och prioritering. 

Du har minst tre års erfarenhet av uppsökande B2B-försäljning med goda resultat och har arbetat med relationsbaserad försäljning över telefon och i fysiska möten. Det är meriterande om du har bakgrund inom restaurang- och upplevelseindustrin i centrala Malmö vilket bidrar till att du har ett personligt och affärsmässigt nätverk i staden. Vi ser positivt på om du har eftergymnasial utbildning inom försäljning, media, marknad eller liknande. Utöver detta har du mycket goda kunskaper i Microsoft Officepaket och hanterar såväl engelska som svenska obehindrat i både tal som skrift och på affärsnivå.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Let’s deal AB.

Vad Let’s deal erbjuder dig
Let’s deal erbjuder dig en spännande roll som ger dig stor möjlighet att vara med och utveckla affärerna och bidra till bolagets ökade försäljning och tillväxt! Du kommer att ha en nyckelroll i bolagets dagliga drift och för rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer att arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön och en rörlig del som baseras på dina försäljningsresultat. Läs mer om vad som händer på Let’s deal här!

START: Omgående 
PLATS: Centrala Malmö
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön + rörlig del
KONTAKT: Talent Manager Amy Disley, amy@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-10-26

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 26 september 2016

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Säljadministratör till Peikko

Säljadministratör till Peikko

30 april 2024

29 april 2024

29 april 2024