OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala och lokala kunder inom områdena: Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.I Sverige har vi 50 kontor och 5000 anställda. Adecco Hospitality vänder sig till dig som har jobbat eller jobbar inom Hotell, Restaurang, Catering, Event och Mässa eller inom Turism. På uppdrag för MCI söker vi en Account Manager MCI stärker upp sitt team i Göteborg med en Account Manager.Som Account Manager kommer du ansvara för några utav MCI's större kundkonton.Du kommer att arbeta tillsammans med kunderna på ett rådgivande och strategisk sätt.Inom ditt ansvarsområde ingår också att säkerställa kundens projekt, vilket innefattar budget, produktion och personalansvar.Eftersom tjänsten är en ny position har du stora möjligheter att utveckla och påverka utformningen av rollen som Account Manager.Resor inom Sverige och internationellt kommer att ingå i tjänsten, uppskattningsvis 50 resdagar per år.Du har 3 års erfarenhet inom kongress- och eventproduktion från ett välrenommerat företag.Du känner dig nu redo att ta ett större ansvar, utveckla din relationsbyggande förmåga samt arbeta strategisk tillsammans med utvalda kunder.Du har goda ledaregenskaper, är socialt säker och detaljmedveten.Det är positivt om du tidigare haft ledar- samt budgetansvar.Dina kunskaper i engelska ligger på en hög nivå och förhoppningsvis talar du även franska.Att du har mycket goda kunskaper i Excel ser vi som en självklarhet. Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.Vi tar emot ansökan via e-post, brev och via vår webb som är www.adecco.se. Välkommen med din ansökan!