Account Manager till Stockholm!

Account Manager till Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare framgångsrikt arbetat med försäljning inom B2C och eller B2B och vill ta steget mot internationell B2B försäljning?
Tjänsten:
Som säljare hos vår kund arbetar du självständigt med framförallt bearbetning av nya kunder såväl som att bibehålla en god relation med våra befintliga kunder.
Målet med kunderna är att skapa en stark relation som får kunderna att framförallt göra sina inköp via bolaget. Dina kunder kommer vara entreprenörer och ditt arbete kommer bestå av att hjälpa de att utveckla sina affärer genom att tillhanda de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden.
Arbetet består av mycket kundkontakt, ca 50-80 samtal och mail per dag. Du arbetar i högt tempo, har ett naturligt säljande sätt och älskar att göra affärer. Då de har kunder i hela världen har du som är intresserad av internationell försäljning alla möjligheter att skapa internationella kunder. Deras stora kunder underhåller de både via samtal och fysiska möten.
Vår kund erbjuder dig:
Utbildningar och workshops.
En attraktiv arbetsplats i stora nyrenoverade lokaler.
Budgetansvar.
Fast månadslön + provision utan tak.
Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget, det är bara du som sätter gränserna!
En positiv stämning med stark entreprenörsanda.

Du arbetar nära din teamleader och får den hjälp som behövs för att lyckas. Som säljare hos vår kund är du en viktig nyckelperson och bolagets ansikte utåt. Utöver detta kommer du få personlig utveckling, eget ansvar samt samla på dig verktyg och färdigheter som du kommer ha nytta av i framtiden.
Vi söker dig:
Som har minst 1 års erfarenhet från telefonförsäljning eller liknade. Det är en självklarhet att du talar och skriver obehindrad svenska och engelska, stort plus om du även kan andra språk då vår kund finns i flera marknader.
Vår kund tror att du har ett stort intresse för personlig utveckling och har ett eget naturligt driv. Vidare har du hög arbetsmoral och tar ansvar för ditt arbete. De ser dig som ansvarsfull, lojal och pålitlig. Egna initiativ, eget ansvar och hårt arbete belönas.
Om bolaget:
Vår kund grundades 2012 och är en av de ledande aktörer inom mobilreservdelar B2B. Bolagets HQ finns i Stockholm men delar av teamet finns i Kina, Tyskland, Ukraina, Polen och Makedonien. De har över 5000 kunder (mobil repair centers) och finns i hela världen, alltifrån Nya Kaledonien, Estland, Argentina, USA, Tunisien, Saudi Arabien, San Marino, Ryssland och Malaysia. De har kunder i ca 28 länder och växer kontinuerligt. Bolagets filosofi är att växa tillsammans med deras kunder genom att tillhandahålla de bästa produkter och tjänsterna på marknaden.
Din ansökan:
Skicka din ansökan till jack.robertsson@happygroup.se redan idag då vi intervjuar löpande för tjänsten. Vi kontaktar endast de som kallas till intervju.


#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HGRec AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 8 juli 2020
  • Ansök senast: 7 augusti 2020

Postadress

Gårdatorget
GÖTEBORG, 41250

Liknande jobb


15 maj 2024