Account Manager till Stockholm

Arbetsbeskrivning

eWork är en komplett konsultleverantör. Med tillgång till över 60.000 konsulter erbjuder vi specialister globalt inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Det innebär att vi alltid kan garantera leverans av rätt kompetens till rätt pris. Genom att samla kunders konsultinköp hos oss sparar denne dessutom tid, kan effektivisera administrationen och kapa kostnaderna. eWork har ramavtal med fler än 130 storföretag och varje år genomför våra konsulter omkring 3000 uppdrag. eWork är noterat på NASDAQ OMX Stockholm och omsätter 3,8 miljarder SEK.



 

Tjänsten
Vi söker en Account Manager till huvudkontoret i Stockholm. Som AM är du en nyckelperson för fortsatt tillväxt och utveckling i ett framgångsrikt bolag på en expansiv marknad. I denna spännande roll kommer du att arbeta med några befintliga kunder samtidigt som du ska hitta nya kunder och utveckla dessa. Med de befintliga kunderna kommer du att arbeta med förhandling, offerthantering, avtal samt att utveckla affärsmöjligheterna och säkerställa vår goda relation. På de nya kunderna handlar det i vissa fall om att hitta helt nya kundämnen och i andra om att utveckla mindre kunder med framtida potential.

Din bakgrund
För att lyckas i rollen är det en förutsättning att du har en genuin förståelse för lösningsförsäljning och vet hur man skapar bra och långsiktiga relationer med beslutsfattare på alla nivåer. Det är meriterande om du arbetat med försäljning av lösningar, outsourcingtjänster och/eller IT-konsulter. Du ska med lätthet kunna identifiera affärsmöjligheter och du behärskar konsten att ta fram affärsnyttan och leverera mervärde till dina kunder. Det är en stor fördel om du har erfarenhet av nykundsbearbetning sedan tidigare. Du bör också ha talang för förhandling och se det som en spännande utmaning. Vi ser gärna kandidater med tidigare erfarenhet inom tjänsteförsäljning både inom B2C och B2B.

Som person är du:
Orädd och drivs av att göra affärer. Du är förtroendeingivande samt har ett strukturerad arbetssätt och är duktig på att prioritera. Du är en lyhörd person som bygger goda, affärsmässiga relationer på olika nivåer och har en analytisk förmåga som gör att du även kan förstå kundens verksamhet på strategisk nivå. Du är kvalitetsmedveten, noggrann i ditt arbete och välförberedd på kundmöten. Som person är du en positiv och målinriktad teamplayer som älskar att vinna

Vad vi kan erbjuda dig
Vi är ett värderingsstyrt bolag som investerar i våra medarbetar, eftersom vi är övertygade om att det lönar sig i längden och det kommer vara avgörande för att vi ska nå våra framtida mål. Hos oss får du stora möjligheter att påverka din utveckling och inriktning. Vårt mål med det interna arbetet är att medarbetarna trivs och tycker att de har utvecklande och engagerande arbetsuppgifter, goda arbetsförhållanden och en kreativ arbetsmiljö. Vi sitter centralt i moderna lokaler.

Urval, test och intervjuer sker löpande och sista ansökningsdatum är 2015-03-29.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna-Karin Cederholm-Wik

Anna Ålander
08 50 60 55 34
Karoline Erixon
08-50605573
Radin Golrokh

Johanna Wahlberg
0850605573
Rekryteringskonsult Cecilia Sjölin
0707357933 0736-735575
Jeanette Rumenius
0704978936
Rekryteringskonsult Henrietta Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: eWork Scandinavia AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 13 mars 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 60
STOCKHOLM

Postadress

Klarabergsgatan 60, 1 tr
Stockholm, 11121

Liknande jobb


27 april 2024

27 april 2024

Account Manager

Account Manager

26 april 2024