Account Manager till Världsledande Apcoa!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

APCOA Parking Sverige AB är en ledande aktör inom svensk parkeringsservice och de ingår i en stor europeisk koncern. Bolaget finns i 13 länder och i Sverige är de idag 500 medarbetare och omsätter årligen cirka 900 MSEK. Deras affärsidé går ut på att skapa mervärde för kunderna genom att leverera kostnadseffektiva lösningar inom parkering, trafikledning och bevakning tillsammans med en excellent service. Utöver det lanseras nu även konceptet Urban Hubs -ekosystem för parkering i hela Europa. Några exempel på detta är uppkopplade lösningar inom logistik, mobilitettjänster, och en rad tjänster som riktar sig på laddning av olika fordon. Allt uppkopplat och smidigt att använda sig av på i en digitala plattform.

Vi söker dig

Som har goda erfarenheter av försäljning där dina kunder skulle beskriva dig som driven och lösningsorienterad i ditt arbetssätt.

Som person är du resultatfokuserad, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dem.

Din motivation ligger i möjligheten att utvecklas och du trivs med att arbeta nära kunden.

Vidare är du strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt då du är mån om att göra ett bra arbete.

I rollen som säljare hos Apcoa pratar du med många kunder dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal.

Du får energi av att umgås med nya människor och trivs med att ha många kontaktytor.

Du har en god social förmåga och är duktig på att bygga långsiktiga relationer.

Arbetsuppgifter

I rollen som Säljare ansvar du i första hand för att attrahera nya fastighetsbolag och bostadsrättsföreningar.

Du ingår i ett team som består av ytterligare åtta medarbetare och du rapporterar direkt till Försäljningschefen.

I din roll har du ett helhetsansvar för hela säljprocessen från prospektering och identifiering av nya potentiella kunder till att skriva offerter och stänga affärer.

Genom närvaro i form av regelbundna besök och löpande kontakt med dina kunder håller du en hög aktivitetsnivå inom din region som till huvuddel består av centrala Stockholm.

Du kommer att vara placerad på vårt huvudkontor i Marievik, Stockholm.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

- Minst 3 års dokumenterad erfarenhet av tjänsteförsäljning
- Etablerat kontaktnät inom Fastighetsbranschen är meriterande
- Trygg i att arbeta i internationella miljöer
- Van att arbeta i Officepaketet och CRM system
- Svenska och engelska i tal och skrift
- B-körkort
- Tidigare arbetserfarenhet inom Facility Management, Fastighets eller Säkerhetsbranschen är starkt meriterande


Apcoa erbjuder arbete inom ett framgångsrikt och expanderande internationellt bolag med goda utvecklingsmöjligheter.

Utöver din grundlön så erbjuds du även ett förmånligt bonussystem, tjänstebil, dator och mobiltelefon och en arbetsplats med högt i tak i ett sammansvetsat team!

Stämmer beskrivningen in på dig?

Tveka då inte att skicka in din ansökan till oss redan idag!

Övrigt:

Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.

Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till rekrytering@happyboss.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Happy Boss
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2022
  • Ansök senast: 3 augusti 2022

Liknande jobb


27 april 2024

27 april 2024

Account Manager

Account Manager

26 april 2024