OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Clearsense är Europas största bolag inom sökmarknadsföring.Bolaget ingår i en koncern som omsätter mer än 7 miljarder kronor, 700.000 kunder och med 4800 anställda.Clearsense har funnits i Sverige sedan 2009 och började sin etablering i de norra och södra regionerna.Inom företaget finns en lång och gedigen erfarenhet av webbutveckling, programmering, design och kundservice.Svenska huvudkontoret ligger i Kalmar och nu är det dags för att etablera sig i Stockholm.Kontoret är beläget centalt i Stockholm och i detta expansiva företag kommer det att finnas flera möjligheter för avancemang. Till Clearsense Stockholm söker vi nu dig som vill arbeta som Account Manager mot både stora och små företag.Du kommer att arbeta en hel del med nykundsbearbetning så det är viktigt att du tycker om både att ringa och gå på möten.Vi letar efter dig med mycket driv och vilja som brinner för försäljning.Du har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna från en roll där du jobbat med fältsälj men bokat dina egna möten.Erfarenhet av försäljning via telefon/mötesbokning är ett krav.Som person är du tävlingsinriktad, social, positiv och naturligtvis mycket kommunikativ.Viss teknisk kunskap samt förståelse och intresse för internet är ett krav för att du ska kunna få en förståelse för produktportfäljen.Du kommer att utbildas i samband med uppdragsstart.Eftergymnasial utbildning är meriterande.Mycket goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.Uppdraget startar i januari 2010 och är ett konsultuppdrag vi Help at Work.Tjänsten löper tillsvidare och innebär mycket goda förtjänstmöjligheter.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång.